welke merken zijn degelijk?

ik ben aan het rond neuzen voor een 23cc benzine motor aangedreven 1:8 autootje.

welke merken zijn degelijk?

hpi
xrc racing
ansmann
protech

ben een beginneling in deze wereld dus als iemand mij wat kan vertellen zou het heel fijn zijn.

mvg stefan

hoi
ik denk dat je een 1:5 1:6 autotje bedoeld
als je 1:8 bedoeld dan zit je in het verkeerde forum hier.

groetjes scott

Ansmann en protech maken geen 1/6 wagens.
Over xrc zegt iedereen dat het rommel is, ik heb er zelf geen ervaring mee maar zou zelf zeker en vast geen wagen van dit merk aanschaffen.
Verder heeft HPI de baja 5b,baja 5B 2.0,baja 5T en baja ss wat erg robuuste wagens blijken te zijn.
De grotere merken in de 1:6 klasse zijn:
FG (heb ik zelf een MT van,en ben erg tevreden over de kwaliteit)
hörmann
elcon
wws
carson
lauterbacher
Als je een 1:8 wagen bedoelt rijden die wagens op nitromethanol en hebben kleinere motoren. (bv.3,5cc)

Ansmann en protech maken geen 1/6 wagens.
Over xrc zegt iedereen dat het rommel is, ik heb er zelf geen ervaring mee maar zou zelf zeker en vast geen wagen van dit merk aanschaffen.
Verder heeft HPI de baja 5b,baja 5B 2.0,baja 5T en baja ss wat erg robuuste wagens blijken te zijn.
De grotere merken in de 1:6 klasse zijn:
FG (heb ik zelf een MT van,en ben erg tevreden over de kwaliteit)
hörmann
elcon
wws
carson
lauterbacher
Als je een 1:8 wagen bedoelt rijden die wagens op nitromethanol en hebben kleinere motoren. (bv.3,5cc)

neej echt een 1:6 want wil niet met nitro rijden.

de baja had ik ook al gezien maar is ontzettend duur

welke type's heb je nog meer want dan kan ik daar een beetje meer over zoeken.

zat net bij fg te kijken de baja en marder spreken me wel aan.
zou dat wat zijn?

Laatst bewerkt:
uit je posts te merken wil een offroad auto
fg en hpi baja zijn toppers maar erg prijzig nieuw, 2e hands is ook een optie.
ik zou cker geen bagger merk nemen want ik spreek uit ervaring.