zijn hier belgische helicopter piloten aanwezig op dit forum?

• Topicstarter Topicstarter Co-Comanche
  • Startdatum Startdatum
C

Co-Comanche

Guest
als er mensen zijn van west-vlaanderen hier of van belgie graag een kreet aub:Dheb vraagje voor die mensen

greetzzzz

ahzo ik had vraag waar de mensen hun matriaal kopen of bestellen die dat allemaal online?

aa claude iemand van west-vlaanderen aanwezig zie ik en hoe oud bent u?en waar koopt jij je matriaal ook online?gr

ik zal vliegen met de esky Co-Comanche en in de toekomst zal ik nog andere heli kopen.en vliegtuig spreekt me ook wel nog aan zal zien wat de toekomst brengt:)wat vind u van de esky Co-Comanche?

Geboortedatum 1965...

Da's een heel mooie vraag voor een West-Vlaming.
Bij mijn weten is een Heli-modelbouw winkel hier onbestaand.
Ik heb er de afgelopen 5 jaar drie weten stoppen (pensioen)
Eentje in Veurne, Kortrijk en de derde ben ik vergeten, Roeselare dacht ik.

Bestellen gebeurd bij mij voor alles online (of ik moet in de beurt zijn)
Albatros in Mechelen is mij gekend , RcHelistore, Update Rc is ook niet
zover.

in sint-kruis in brugge is er ook een winkel dat ik gevonden heb en in westkapele jb modelshop maar is duur vind ik en online is dat allemaal te vertrouwen?gr

Wat dacht je hiervan:
ALDI OFFER 04

Met Coaxiaal heb ik géén ervaring.
Mijn ding is-was de 30/50klasse Heli's Nitro, nu Electro.

Online ervaringen zijn heel positief, het is effe wennen.
Ik moet zelf zeggen dat die beter (vlugger) zijn dan de winkel om de Hoek (nou ja)

Laatst bewerkt:
ja man in de aldi:) dacht nie dat ze dat daar ook verkopen haha.en zulke lage prijs jammer dat het al gepasseert is :D

en wat vindt u op eerste gezicht van de winkel en de prijzen?

Uit ons reglement....Winkelbesprekingen op het forum zijn niet toegestaan. Heeft u problemen met een winkelier, regel dat met de betreffende winkelier/leverancier. De winkelier/leverancier is vaak niet op de hoogte van het feit dat zijn winkel/webshop hier op het forum word besproken en uit voorgaande gevallen is gebleken dat voornamelijk de negatieve verhalen dan besproken worden zonder dat de tegenpartij commentaar kan leveren. Juist vanwege deze reden wil ik geen winkelbesprekingen op dit forum. Dit forum is een TECHNISCH forum.
Ook bedrijven die sponsoren zijn van dit forum mogen niet worden besproken, ook hier dient u geschillen rechtstreeks met hen op te lossen, zonder tussenkomst van dit forum.
Het zal wellicht ten overvloede zijn, maar ook hier mogen moderators topics sluiten of verwijderen die voldoen aan de kwalificatie winkelbespreking.

Back