mensen in de buurt van groningen, hoogezand met heli?

• Topicstarter Topicstarter yanky
  • Startdatum Startdatum
Nou ik kan eigenlijk wel een beetje hulp gebruiken met mijn heli ik snap er niks meer van servo's doen vaag blijven hangen ofzo. De motor draait de verkeerde kant op... En aangezien ik niet bepaald pro ben snap ik het allemaal nog niet zo goed

Ik zou zeggen: Kom zaterdag ochtend naar de club (avio-eelde) dan kijk ik je heli helemaal na :) Volgende week dinsdag kan ook.

Mvg, Herman

Ik woon in ede. Maar komt wel eens met m'n lama v4 naar m'n schoonoudens in stadskanaal. Ik ben nog maar een beginner.

De link werkt niet...maar lijkt mij een goed plan even langs komen. Weet alleen nog niet zeker of ik moet werken zaterdag. En op dinsdag is in de avond uren?

Ik woon in ede. Maar komt wel eens met m'n lama v4 naar m'n schoonoudens in stadskanaal. Ik ben nog maar een beginner.

Ik ben ook een beginner:) maar heb ook een belt cp v2 gekocht, misschien iets te enthousiast:cool:

IK denk dat ik nu aardig kan vliegen met de Lama en wil denken over gaan stappen naar een andere heli. Maar weet nog niet of het een FP of een CP gaat worden. Ik ga me nog goed inlezen op het forum over de voor- en nadelen van de een of het ander.

De link werkt niet...maar lijkt mij een goed plan even langs komen. Weet alleen nog niet zeker of ik moet werken zaterdag. En op dinsdag is in de avond uren?

Link werkt hier wel......

Dinsdag (met goed weer) ben ik er ook 's middags al :)

Back