Welke methode gebruik jij om je motor te stoppen

Welke methode gebruik jij het meeste om je motor uit te zetten

• Total voters
    84
Naar aanleiding van dit topic een poll om te achterhalen welke methode men het meeste gebruikt om de motor te stoppen, wellicht levert het net zo'n interessante discussie op als dit topic: hoe-de-motor-stop-te-zetten

Let wel op; het is de bedoeling dat je aangeeft welke methode jij het meest gebruikt en dus niet welke methode volgens jou het meest gebruikt wordt...

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt me een beetje zinloos.
Er is al heel veel over geschreven, en ik zie de toegevoegde waarde niet..

Emil (mod)

Nou juist waar een poll voor bedoeld is, uit de uitslag kun je straks heel goed opmaken welke methode men het meeste gebruikt, de topics geven een hele discussie en een goede poll geeft een veel duidelijker beeld.

Oke..
Lijkt me dat je met het gebruik van de search, hier heel veel kan vindne, en zo ook opmaken, wat de meeste gebruikte manier is, van dit forum...

Maar goed, ik laat hem wel staan...

Ontopic, dan maar weer....

Ik deed altijd uitlaat dichtknijpen.

Om de uitlaat dicht te knijpen heb je anders wel vrij sterke vingertjes nodig denk ik. ;) :p

Uitlaat dicht houden met mijn vinger, achterkant van schroefdraaier en gloeidiver...

Wees man als je hette uitlaat dicht druf te aanraken! :mrgreen::mrgreen:

moterstop.

kwestie van op een knop drukken op mijn savage(s)

Hey marc ik ben van plan ook een moter stopper op mijn auto te zetten.
Maar werkt de stopper wel goed en heb je er wel eens problemen mee gehad.
Alvast bedankt.

Groeten Dennis

uitlaat dicht houden met je vinger, maar je krijg er wel mooie ronde brandplekjes van
:P

Dubbelpost

EDIT: Niet persoonlijk tegen Superpikkie bedoeld. ;) Ik had het over mijn onderstaande post.

Laatst bewerkt door een moderator:
uitlaat dicht houden met je vinger, maar je krijg er wel mooie ronde brandplekjes van
:P

Hieruit leid ik dus af dat jij nog nooit met je vingers een uitlaat hebt dichtgehouden om een motor te stoppen. :roll:
Je krijgt immers geen "mooie rondje brandplekjes" op je vinger, maar wel grote, pijnlijke blaren. Allemaal heel stoer, dat wel, maar in werkelijkheid zul je een gloeiende metalen uitlaat nooit lang genoeg kunnen dichthouden om de motor te stoppen.

Stationair schroef in 1 keer half slag uitdraaien, en daarna weer in, makkelijk starten erna, niks verzopen, geen verbrande vingers, en geen gekloot met vliegwielen. tken niet makkelijker....

Vliegwiel stoppen is mijn inziens de beste methode. Dit moet je echter niet doen als de motor hoge toeren draait ;)

M.v.g. Mark

Back