Aandrijving.

Discussie in '[FAQ] Schepen, brandstof aangedreven' gestart door Zoef de Haas., 26 okt 2005.

1. Zoef de Haas.

Zoef de Haas.

Lid geworden:
    2 okt 2003
  2. Zoef de Haas.

Zoef de Haas.

Lid geworden:
    2 okt 2003
    Ooit heb ik hieraan artikelen gewijd om duidelijk te maken hoe het een en ander is gerealiseerd. Ik heb daar veel werk en tijd in gestoken met foto's en tekeningen zodat anderen er hun voordeel mee kunnen doen. Het gebruik van een verbrandingsmotor schijnt hier een vloek te zijn, want tot nu toe waren de reacties negatief en ontaardde het in ordinaire scheldpartijen en beledigingen. Ook als ik ergens op reageerde werden mijn bijdragen verwijderd en daar heb ik dus geen trek meer in, vooral omdat er niemand is geweest die er ook maar de geringste notie van had waar het feitelijk over ging. Aangezien de artikelen die ik had opgeslagen verloren zijn gegaan en ik niet weer een hoop werk wil gaan doen, heb ik een ander idee. De foto's zijn er nog en als iemand SERIEUS! is geïnteresseerd ben ik bereid om hier alle vragen te beantwoorden. Dat mogen zowel voor als tegenstanders zijn, ik zal alles duidelijk beantwoorden, maar houdt het wel netjes. Dit doe ik omdat het nu nog kan en gezien mijn leeftijd moet ik wel op alles bedacht zijn, hopelijk komt er veel goeds uit de bus!

Groetjes Hans.

Deel Deze Pagina