AFP Deluxe

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door Aad, 27 okt 2004.

  1. Aad

    Aad Guest

    Hallo ,
    Over +_ 14 dagen verschijnt Aerofly Pro De luxe, is daar hier al wat over bekent?
    Het schijnt erg mooi te worden, ik ben erg benieuwd...

    Weet hier iemand al wat meer daarover?? :puppydogeyes:
     
  2. Dick

    Dick

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    462
    Locatie:
    Hoofddorp
    Een foto uit het tijdschrift Modell.

    [​IMG]

    aansluiting met USB!!
     
  3. wilco1985

    wilco1985

    Lid geworden:
    11 feb 2004
    Berichten:
    708
    Locatie:
    Elspeet
    ben zeer benieuwd vindt nu aerofly pro al een van de meest toon aangevende op het gebied van modelvliegtuigen. Nou maar hopen dat ze eens een leuk aanbod doen naar de mensen die al gebruik maken van aerofly pro.
     
  4. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.817
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    ik verwacht een grafische interface als reflex xtr, foto realistisch, en dat zou wel mooi zijn want qua vliegtuigen is aeroflypro vrij goed, qua helis vind ik hem minder.

    prijs is ook aardig vind ik ab 179 euro.
     
  5. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.362
    Locatie:
    Groningen
    http://www.ipacs.de/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=4;t=001468

    Over 2 weken op de site en beschikbaar :) Ook hebben ze meer dan alleen plaatjes veranderd ;) :

    Will the airplane models from Aerofly Pro work in the new version? If not, will we be able to convert them somehow?
    --------------------------------------------------------------------------------
    Posts: 3 | Registered: Oct 2004 | IP: Logged |

    Torsten Hans

    IPACS Developer
    Member # 7

    posted 27 October, 2004 10:58
    --------------------------------------------------------------------------------
    Yes, all the self built models will work. The file structure didn't change. Only the internal flight model has been revised.


    klinkt goed :)
     
  6. Pjotrrr

    Pjotrrr Guest

    Nieuwe verwennerij :D
    Grafisch nog mooier zou fijn zijn, verder is AFP voor vleugelmodellen toch al het beste wat er is....
     
  7. Rol@nd

    Rol@nd

    Lid geworden:
    23 jun 2003
    Berichten:
    312
    Locatie:
    BE
    Uiteraard zal hij ook ondersteund worden.
     
  8. Aad

    Aad Guest

    Hallo,Op mijn vragen hoe wie wat en waar, antwoorde Torsten Hans van IPACS dit:

    Hello,
    we will update our website real soon with detailed information about AeroFly Pro Deluxe. We are working on an Update solution for existing AeroFly Pro Users, but right now I can't say how much this Update would cost. If everything works out the way it should we will have the new Website up and running in around 2 weeks. By that time AeroFly Pro Deluxe should be available as well.

    Dus het ziet er heel goed uit, even geduld nog dus.........
     
  9. Aad

    Aad Guest

    Op www.rc-sim.de is ook een hele lange draad aan dit gebeuren geweid, plus dat ik in de clinch kom te leggen met ene gisbert, die volgens mij niemand anders is dan Wolfgang S Nitchman, de clown van Reflex, die heeft zeker weer een beetje tijd nu anderen zijn klus klaren........
     
  10. Aad

    Aad Guest

  11. wilco1985

    wilco1985

    Lid geworden:
    11 feb 2004
    Berichten:
    708
    Locatie:
    Elspeet
    toch weer jammer dat je alleen maar met meerdere tegelijk kunt vliegen door middel van split screen modus. En ook jammer dat er in het landschap zelf zo weinig beweging zit maar verder ziet het er goed uit. Ben benieuwd naar het vliegen met deze sim en naar de prijzen voor de aerofly pro bezitters.
     
  12. Aad

    Aad Guest

    Er word al gesproken over een upload voor AFPro - bezitters, daar word aan gewerkt volgens IPACS.. (Lees de draad even terug!)
     
  13. Rob

    Rob Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 mei 2002
    Berichten:
    1.948
    Locatie:
    Zutphen
    [​IMG]

    Het lijkt er met deze Shocky's op dat het echte indoor vliegen nu ook is inbegrepen, hierop zaten al velen te wachten :D ...
     
  14. Dick

    Dick

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    462
    Locatie:
    Hoofddorp
    Ongeduldig? Download nu dan alvast een prachtige nieuwe indoorzaal voor Aerofly Pro. (Huidige versie)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Hier vier screen shots van de nieuwe indoorzaal.

    De zaal, Plankstadt, is te downloaden op www.rc-sim.com. Even gratis aanmelden en dan vliegen maar...
     
  15. Rob

    Rob Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 mei 2002
    Berichten:
    1.948
    Locatie:
    Zutphen
    Dick, ik had wel van je begrepen dat de huidige AFP versie nog niet erg realistisch is voor echte 3Dindoor modellen zoals Shocky/Ultimate. Hopelijk is de nieuwe versie dat wel...
     
  16. Dick

    Dick

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    462
    Locatie:
    Hoofddorp
    Het kind is binnen! Vandaag de eerste ervaringen met AFP DeLuxe.

    Zowel de vliegtuigen als de helikopters vliegen beter,

    Helemaal goed nieuws is dat de ShockFlyers geweldig vliegen. Torquen is nu mogelijk en het voelt aan zoals de echte ShockFlyer. Het is iets moeilijker dan met de Giles of de Extra, maar wel realistisch.

    Er zijn ook mooie nieuwe sceneries. (360gr. panorama's en grafisch mooi getekende sceneries)

    Vanuit AFP kun je wel toestellen naar AFP DeLuxe brengen, maar omgekeerd niet. De oude sceneries zoals Plankstadt indoor blijven op de een of andere heel erg donker en zijn niet te gebruiken.

    [​IMG]
    Prachtige en goed vliegende Hughes 300 in een nieuwe scenery. (Farmland)

    [​IMG]
    De shockFlyer in een nieuwe omgeving. (Winzeln-Schramberg, 360gr. panorama)

    [​IMG]
    In de nieuwe indoorzaal (vierkant en helaas wel iets te klein) staat een schans klaar voor de ShockFlyer.

    [​IMG]
    De A320 is ook nieuw en vliegt hier door een grot.

    [​IMG]
    De ShockFlyer is aan het torquen voor de virtuele piloot.

    [​IMG]
    Nieuw: het kunnen instellen van mist. Op deze foto's: resp. 0%, 30%, 75%, 100%.

    [​IMG]
    Op instrumenten vliegen kan nu ook. Handig als je de mist op 75% hebt ingesteld....
     
  17. Aad

    Aad Guest

    Hallo Dick,
    mag ik je vragen hoe jij er aan gekomen ben?
    Niet dat ik van de A I D ben of zo hoor, ik wil 'm zelf ook zo graag hebben...
     
  18. Pjotrrr

    Pjotrrr Guest

    Realistisch vliegende Shocky's?
    Hebbuh........:)
    Is het een update Dick?
    Draait ie op de kabel van de eerste AFP?

    Peter
     
  19. Dick

    Dick

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    462
    Locatie:
    Hoofddorp
    @Aad: AFPDeLuxe test ik voor Ikarus. Het komt binnen drie weken op de markt via de firma Quartel.

    @pjotrrr: AFPDeluxe draait niet op de oude dongle. Dus je moet echt de nieuwe versie aanschaffen. Maar als je de oude hebt kun je een update kopen tegen gereduceerd tarief. De Shocks zijn inderdaad erg realistisch. Als je het op AFP nu goed kunt is het echte indoorvliegen een stuk makkelijker!

    Hierbij nog twee foto's van de oude zalen; Plankstadt en de indoorzaal die je kon downloaden bij AFP.

    [​IMG]
    Plankstadt met wat aanpassingen.

    [​IMG]
    De indoorzaal van het oude AFP.

    Er waren wel wat aanpassingen nodig om het lichtknopje in de zaal te vinden. De oude zaal en b.v. Plankstadt waren om 'duistere' redenen veel te donker om te kunnen vliegen.

    Op 14 november geven Dick, Derk en Bert, tijdens het indoorvliegen in Alphen, een demo op een notebook, van AFP en AFPDeLuxe. Kun je het zelf ook even proberen. (Mode 2 zender hebben wij zelf. Vlieg je met mode 1 neem dan je zender mee.)
     
  20. Rob

    Rob Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 mei 2002
    Berichten:
    1.948
    Locatie:
    Zutphen
    Interessante opmerking, op welke notebook grafische kaart(en) werkt AFP DeLuxe beslist?
     

Deel Deze Pagina