AFP Deluxe

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door Aad, 27 okt 2004.

  1. Aad

    Aad Guest

    Hallo Leen en all,
    Ben ik er even voor gaan zitten Leen, en ik vond het volgende ; Countryside, Countryside Limbo, Forest gliding, Forestlake, Isle smal, Isle smal abend en veel plaatsen in mkland.
    Nu zitten er wat scenerys bij, die komen uit de oude AFPro, daar moet je in object de ambient omruilen voor een in de AFPdeluxe, gewoon die regeltjes over kopieéeren.
    Je moet natuurlijk de windrichting zelf instellen en ook de hardheid en dan ook nog de kracht van het termiek, ik heb begrepen datdat geen probeem is voor je..... zelf heb ik met m'n Cap deluxe X ,( een motor zwever die ik omgebouwd heb, die kan je ook d,loaden bij AFPDL) uren zo rond gehangen, zonder motorloop, die gebruikte ik alleen om te starten......
    Nu Leen , dat is wat ik ervan weet, uren vliegplezier dus, ik hoop dat er wat voor je bij zit, uitproberen maar( natuurlijk ook voor degenen die meelezen)
    Ik wens je veel sucses , als je nog meer weten wil , geef hier maar een gil
     
  2. Leen

    Leen

    Lid geworden:
    26 okt 2003
    Berichten:
    110
    Locatie:
    Dordrecht
    Hee Aad, fantastich. Ik ben eruit. Dat licht zit in een .geo file. Had al behoorlijk zitten zoeken, maar geen idee hoe je de zon deed opkomen. Hahaha, zat dus in de nachtploeg. Nou, en nu hellingzweven. Hartelijk bedankt voor de moeite en het advies Aad.

    Groeten,

    Leen
     
  3. Aad

    Aad Guest

    Youré welcome , Leen fijn dat ik je helpen kon....
     
  4. Aad

    Aad Guest

    Inderdaad in de geo file, Leen, hier om het je makkelijk te maken, de oude ambient er uit en deze er in kopieeren:

    LIGHT_POSITION 0 0.20 0.70 1.00 0
    LIGHT_AMBIENT 0 0.65 0.65 0.65
    LIGHT_DIFFUSE 0 1.00 1.00 1.00
    LIGHT_SPECULAR 0 1.00 1.00 1.00

    en klaar is george.......kan niet missen.
    natuurlijk wel even netjes afsluiten.
     
  5. Leen

    Leen

    Lid geworden:
    26 okt 2003
    Berichten:
    110
    Locatie:
    Dordrecht
    Thanx Aad.

    Was al wat aan het kopieeren geweest en dat lukte dus in elke scenery. :p Ben lekker in verschillende scenery's bezig met je Cap de luxe en dat gaat prima. Ook ben ik er inmiddels achter dat de windrichting heeeeel nauwkeurig ingesteld moet worden. Eerst had ik hem 90 graden op de helling staan, maar dat werkt niet echt. 85 graden (of 95 natuurlijk) vliegt niet alleen veel beter, maar komt dichter bij de realiteit. Echt geweldig wanneer je nog meer uit het programma kan halen; dankzij het forum, waar je een helpende hand toegestoken krijgt van mensen zoals jij.

    Vriendelijke groet,

    Leen
     
  6. Aad

    Aad Guest

  7. Noah

    Noah

    Lid geworden:
    8 aug 2005
    Berichten:
    2.323
    Locatie:
    Oss
    Ah koel ! we doet um bestellen ?
     
  8. chrisvangaalen

    chrisvangaalen

    Lid geworden:
    21 dec 2005
    Berichten:
    220
    Locatie:
    biddinghuizen
    Ik heb em.
    Een paar mooie foto sceneries, en 3d velden, en ook nieuwe modellen,
    waaronder een dc-3 een conny en leuke nieuwe indoor kistjes van Sacha Flieger. maar ook 4D vliegen.
    Een welkome aanvulling, en mij die 26 euro wel waard.
    Geeft weer een extra stimulans, ben nu elke avond wel even een uurtje aan het torqen, of hellingvliegen. of schaalvliegen met de Dakota.
    Bestellen !!!!!!!!!!
     
  9. Aad

    Aad Guest

    www.aerofly.com

    Als je hier kijkt , vind je nog een leuk extraatje voor de de nieuwe addon bezitters

    SURPRISE!!!!!!
     

Deel Deze Pagina