Airbrush set Lidl

Discussie in 'De Spuitcabine' gestart door Thieu, 4 aug 2013.

  1. Thieu

    Thieu Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    6 jan 2008
    Berichten:
    1.440
    Locatie:
    Boxtel (MVC Boxtel) www.mvcboxtel.nl, al 60 jaar!
    Hallo,

    A.s. maandag 5 augustus is er bij de Lidl een airbrushset in de aanbieding. Prijs: 70 euro (69,99)
    LIDL (laatste pagina)

    Mijn ervaring met Aldi-Lidl-spul is dat het gereedschap best goed is. bepaald niet "verfijnd" maar meer "lompsterk" :) Ik heb hier helemaal geen verstand van, maar het valt me wel op dat de spuit rechtstreeks op de cylinder lijkt aangesloten. Een vochtafscheider zie ik niet. Verder mis ik dan ook een druktankje waarmee de luchtdruk gelijkmatig gehouden kan worden.
     
  2. nielsje

    nielsje

    Lid geworden:
    25 mei 2008
    Berichten:
    30
    Locatie:
    liempde vliegt bij m.v.c boxtel
    hoi thieu
    met de compressor is niks mis mee inderdaad de spuit zit met een slang aan de compressor da is bij de wat kleinere compressor meestal wel ps bij niet de duur versies is dat zo het druktankje waar de lucht word opgeslagen is er niet daarom slaat mij niets af hij blijf ratelen als je op dat knopje van de spuit drukt dan ratelt die zachter verder voor een beginner goed zat alleen de spuit vind ik minder heb namelijk ook singles spuit moet steeds wisselen van verf maar verder werk het goed

    mvg niels
     
  3. bosreus

    bosreus

    Lid geworden:
    19 okt 2003
    Berichten:
    1.583
    Locatie:
    de Kempen
    Zo, weer eentje met dyslexie. Of kan de hoofdletters, punten en komma's niet vinden op z'n toetsenbord.
    Is toch totaal niet te lezen!
     
  4. Dudderie

    Dudderie Guest

    Eens!
     
  5. cdrom flyer

    cdrom flyer

    Lid geworden:
    19 mrt 2006
    Berichten:
    4.201
    Locatie:
    Uithoorn
    Ja het valt wel op en ik vraag me af waarom.

    Desalniettemin bedankt voor deze verder duidelijke reactie.:)