algemeen minimag topic

Discussie in 'Electro vliegtuigen' gestart door Acropilot, 6 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rogier

    Rogier Guest

    hou het anders ff ontopic jongens. Het gaat over de minimag hier en mensen afbranden op schrijffouten is wel erg makkelijk en goedkoop!
     
  2. sjoerd

    sjoerd

    Lid geworden:
    12 okt 2006
    Berichten:
    856
    Locatie:
    sibculo
    is niet afbranden :roll:
    ten minste niet zo bedoeld :wink: (van mij dan..)
    nu :eek:ntopic: ....
     
  3. Igor

    Igor

    Lid geworden:
    19 apr 2007
    Berichten:
    2.083
    Locatie:
    Eindhoven
    ja, ik kan er dus niks aan doen :p

    P.s. ben dinsdag MINIMAG bezitter :D (waarschijnlijk)
     
  4. sjoerd

    sjoerd

    Lid geworden:
    12 okt 2006
    Berichten:
    856
    Locatie:
    sibculo
    je kan er wel wat aan doen :

    die tape achter vleugel is omdat ik dat stukje niet gelijmd heb
    zodat je als je de tape eraf haalt je altijd bij de servo`s kan(met een schroeven draaier)
    had ik omdat ik eerst de draden van de servo niet verlengd had (nu wel) en als ik er dan bij zou moeten dacht ik
    dan moet ik hem los snijden dus heb ik maar tape gedaan.. kan er dus wel af maar ik had het laten zitten is stevig (ik vind het niet lelijk) en misschien nog handig.. of je vervangt het door filamentband.. (zie je niet zo goed.)
     
  5. robert14

    robert14 Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 mrt 2006
    Berichten:
    5.709
    Locatie:
    Warffum
    ik heb hem ook, bevalt me wel goed :D
     
  6. Igor

    Igor

    Lid geworden:
    19 apr 2007
    Berichten:
    2.083
    Locatie:
    Eindhoven
    oke ;)

    volgende week 2 vliegtuigen :p (airlifter en minimag :p) aarlifter voor vakantie en minimag voor op de club :D
     
  7. robert14

    robert14 Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 mrt 2006
    Berichten:
    5.709
    Locatie:
    Warffum
    hmmmmm, slechte ervarinen met de airlifter, meerdere mensen op het forum hebben er slechte ervaringen mee... de electronica is echt slecht van dat ding, wil bijna niet stijgen en hele grote draaiciorcel, je hebt dan meer plezier aan een gewone x-twin.
     
  8. Igor

    Igor

    Lid geworden:
    19 apr 2007
    Berichten:
    2.083
    Locatie:
    Eindhoven
    ja, hij is in de aanbieding, en er zijn heele goeie reacties en filmpjes over te vinden (ook)
     
  9. sjoerd

    sjoerd

    Lid geworden:
    12 okt 2006
    Berichten:
    856
    Locatie:
    sibculo
    ik vind hem iets leuker om te vliegen dan de x-twin hij is iets "lomper"
    vloog de eerste 2 weken leuk tot de accu het begaf .. nieuwe accu erin nog niets.. (ja 10 seconden) (hij ligt nu in de vuilnisbak..nouja nu een half jaar terug al :p )
    en idd de x-twin stijgt wat beter .
    en je minimag gaat straks nog beter willen stijgen dan de x-twin :p
     
  10. Igor

    Igor

    Lid geworden:
    19 apr 2007
    Berichten:
    2.083
    Locatie:
    Eindhoven
    Haha, volgende week allebij de lucht in :p (de airlifter in de buurt en bij mn opa en oma en op vakantie) en de minimag op de club :D
     
  11. Acropilot

    Acropilot Guest

    en igortje, heb je hem al ;)
     
  12. sven311

    sven311

    Lid geworden:
    21 nov 2006
    Berichten:
    1.403
    Locatie:
    Liedekerke(Belgiƫ) (model wings ternat)
    wou ik ook vragen:)heb je de minimag al binnen of nog niet?

    mvg sven
     
  13. barthezzo

    barthezzo Guest

    haha igor, allemaal al wilde plannen maar je hebt ze nog niet :p toch? :D haha
     
  14. sjoerd

    sjoerd

    Lid geworden:
    12 okt 2006
    Berichten:
    856
    Locatie:
    sibculo
    hij krijgt hem vandaag binnen als het goed is.. ;) (gisteren gepost..)
    hoop dat alles goed aankomt.. :)
     
  15. barthezzo

    barthezzo Guest

    hahah dat zou leuk voor hem zijn ja:p
     
  16. sjoerd

    sjoerd

    Lid geworden:
    12 okt 2006
    Berichten:
    856
    Locatie:
    sibculo
    alles is goed aangekomen ..
    allen hij wijgert om te betalen.. :?
    de ontvanger was niet goed of deed het niet zegt hij..
    hij is 100 % goed hier weg gegaan . en ik heb hem gezegd transport schade vergoedik niet..
    (gaan we er vanuit dat hij hem niet heeft gemold..)
    hij klaagt nu van hij heeft meer schade dan ik dacht..
    terwijl ik hem alles heb verteld.. :? :murder:
     
  17. Igor

    Igor

    Lid geworden:
    19 apr 2007
    Berichten:
    2.083
    Locatie:
    Eindhoven
    Ja,ja, er zijn wel meer dingen die je niet had vermeld (waar ik later zelf achter ben gekomen, of wat ik nu pas zie)

    ik probeer dingen af te spreken en jij snaait aleen naar het geld.

    ik wil best wat afspreken over PB, E-mail, MSN... maar mij lijkt dit niet de beste plek...
     
  18. sjoerd

    sjoerd

    Lid geworden:
    12 okt 2006
    Berichten:
    856
    Locatie:
    sibculo
    omdat de rest dan ziet dat je iets koopt en niet betaald.. en jij mag mij eens vertellen wat ik je niet had gezegd..
    alleen omdat de ontvanger BIJ JOU niet werkt (kwam uit een die dag nog vliegend toestel) betaal je maar gewoon niet /?
    je weet wat je koopt ook de schade wat hij had (kleine dingen wat kwa vliegen niets uitmaakt..)
    en ik zij je transport schade vergoed ik niet en als het helemaal scheef en kapot aan kwam was het mijn schuld dus vergoed ik het wel... maar dit was niet het geval dus... en ja tuurlijk wil ik het geld.. net alsof dat geld voor mij niets is heej ..je zou betalen als je hem had en je hebt hem al lang. (verander je onderschrift ff in minimag die ik verek te betalen.)
    en dat afspreken bij jou is m`n geld terug maar gekocht is gekocht al helemaal als je weer wat je koopt..
    of dat je in eens een stuk minder betaald terwijl ik hem opstuurde voor een afgesproken bedrag..
     
  19. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Sjoerd, voor jou en vele anderen met jou, pas je spullen versturen nadat de betaling bij jou binnen is tenzij je de persoon heel goed kent en je weet wat je aan hem/haar hebt.

    Verder zou ik zeggen Igor, stuur de spullen retour als het niet is wat je ervan verwacht of betaal de rekening gewoon.
     
  20. Fre25

    Fre25 Guest

    Nja retour? Als er iets kapot is gegaan? Dan is sjoerd EN zijn verzendkosten kwijt EN een kapot vliegtuig.

    Igortje zit hier nu al weken te zeuren welk een vliegtuig hij moet kopen. Het is dan ofwel te duur, of te dit, of te dat. Na veel vijven en zessen wordt het toch een minimag, een tweedehandse. Nu blijkt het toch nog niet je dat te zijn. Als je een mooi vliegtuig wil moet je maar wat langer sparen en een nieuw kopen?

    grts
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina