Algemeen traxxas bandit XL-5 en VXL Topic

Traxxas Bandit XL-5 en VXL

Post hier alles wat te maken heeft met de traxxas bandit!
Heb je Leuke filmpjes of foto's van je bandit post ze hier.
Vragen zijn natuurlijk ook welkom.

Hier zijn wat filmpjes te zien.

De Bandit VXL breidt de Extreme Sports Buggy Legacy met nog meer kracht dan je ooit voor mogelijk had gehouden. De nieuwe Velineon ® Brushless Power System versnelt Bandit VXL in de stratosfeer met jet-achtige stuwkracht en een ongelooflijke 110+ km/h topsnelheid! De Bandit VXL is een laaghangende, lichtgewicht snelheid machine die raket is snel op de stoep en scheurt ongelooflijke Roost off-road. Get together een paar Bandits en de race is. Bandit VXL is een bestuurder machine die je vaardigheden zal op de proef gesteld met de mind-blowing topsnelheid en bliksem snelle afhandeling reactie.

2407ban_01_1024x768.jpg

bandit_speed_chart.jpg

Laatst bewerkt:
ik geef je een tip:
maak de startpost ook zo even overtuigend als de rustler topic.
ik zeg niet dat je dingen mag kopiëren, dat moet je vragen aan onze bekende Nard Cox.

Ik vindt mijn stampede leuker dan de bandit ;)

Waarom?, kijk eens in dat algemeen topic, en idd je zult zien dat een goede openingspost van belang is!!

Was meer om je even te lokken naar mijn topic, zodat je kon zien da tje startpost mager is. Niets meer , niets minder...
Had er ook nog even een knipoog smilie neergezet, om duidelijk te maken, dat ik het niet letterlijk meende..

@ Darkfire, Ja ik ben bezig maar foto's lukken nog niet helemaal op me mac. en info ga ik er allemaal nog bij zetten

Was meer om je even te lokken naar mijn topic, zodat je kon zien da tje startpost mager is. Niets meer , niets minder...
Had er ook nog even een knipoog smilie neergezet, om duidelijk te maken, dat ik het niet letterlijk meende..

Ja, ik weet het ga m'n best doen!:)

en hoe heb jij je kap verlaagd van je stampede?
Valt die dan ook minder snel om?

Er is al 2x eerder een bandit topic gemaakt, beidde zonder succes omdat t ten eerste niet een populair model is, en ten tweede de vragen in het rustler topic werden gevraagd omdat het dezelfde auto is ( op de kap en bandjes na )

Als je dan toch een topic maakt, maak m dan wat aantrekkelijker als dat je nu gedaan hebt.

Bv met foto's van je eigen wagen etc

Heb hier een onboard filmpje:
SUNP0003.mp4 video by WESTCOAST81 - Photobucket

Laatst bewerkt:
Zoals, ik heb gezegd ga m'n best doen alleen de foto's willen nog niet helemaal lukken.. filpjes komen nog van mij wagen als ik hem binnen heb:D

Hoe doe ik eigelijk een eigen avatar zoals jullie hebben als jullie iets posten en zo'n ondertitel? vaak met welke auto jullie hebben

even over de zender: komt de 2,4 ghz verder dan de 27 ghz? de 2,4 gaat 300 meter ongeveer. en de 27....?

Ik zelf weet er niets van maar sommige mensen zeggen dat een 2.4GHz signaal zich als licht gedraagt en dus schaduwen kan hebben als de auto achter een boom rijdt bijv.
Een 27MHz signaal gedraagt zich als een rimpeling in het water en sluit zich dus weer achter de boom. Of het waar is?????

(was op een vliegclub dus komt wat nauwer)

Wat bereik betreft heb ik geen idee maar ik denk dat je op 300m je auto niet eens meer ziet.

Als je dus voor beste signaaloverdracht gaat zou 27MHz dus beter zijn, maar storingsgevoeliger |:rolling:|

Tja, het is nooit het beste van alles.

Je zou om de meeste zekerheid te hebben een losse fail safe kunnen toepassen, als die al niet in de ESC/ontvanger zit.

Wel zorgen dat je hem dan instelt op gas los en niet op rem bij een E auto.

en om de ontvanger is mijn nieuwe bandit VXL en om de ontvanger zit geen box, is die waterdicht of moet is die box eromheen doen? zo ja, welke? (link)

Back