Het leek mij handig om eens een draadje te openen om de stroom voorziening op clubs voor het electro vliegen in de volle breedte onder de loep te nemen.
Wij hebben geen 220 op de club dan een aggregaat die zwaar belast wordt en waar ik persoonlijk niet van afhankelijk wil zijn.
Ik heb nu eigenlijk twee vragen waar we in het algemeen mee aan de gang kunnen denk ik.
1. Hoe regelen ze het op jullie club en wat komt er allemaal bij kijken?
Ik heb het dus over club die geen aansluiting hebben op het net en waar veel electro wordt gevlogen.
2. hoe doen jullie het persoonlijk indien geen stroom op de club en je wel met vette lipo's wil vliegen?
Zelf loop ik met 200 ah loodaccu's te slepen wat net aan genoeg is voor een middag ten minste dat verwacht ik.
nu dacht ik om voor het geval ik te kort kom een aggregaat aan te schaffen.
Is een kipor 1000 watt een betrouwbare voor mijn doel?
Kipor Sinemaster IG1000 Generator Benzine - Borg World
Waar moet ik op letten als ik een aggregaat aan wil schaffen om lipo laders via een voeding van stroom te voorzien?
Graag ervaringen.
Wij hebben geen 220 op de club dan een aggregaat die zwaar belast wordt en waar ik persoonlijk niet van afhankelijk wil zijn.
Ik heb nu eigenlijk twee vragen waar we in het algemeen mee aan de gang kunnen denk ik.
1. Hoe regelen ze het op jullie club en wat komt er allemaal bij kijken?
Ik heb het dus over club die geen aansluiting hebben op het net en waar veel electro wordt gevlogen.
2. hoe doen jullie het persoonlijk indien geen stroom op de club en je wel met vette lipo's wil vliegen?
Zelf loop ik met 200 ah loodaccu's te slepen wat net aan genoeg is voor een middag ten minste dat verwacht ik.
nu dacht ik om voor het geval ik te kort kom een aggregaat aan te schaffen.
Is een kipor 1000 watt een betrouwbare voor mijn doel?
Kipor Sinemaster IG1000 Generator Benzine - Borg World
Waar moet ik op letten als ik een aggregaat aan wil schaffen om lipo laders via een voeding van stroom te voorzien?
Graag ervaringen.