American Diorama

Discussie in 'Diorama's' gestart door fb358727, 20 nov 2017.

  1. fb358727

    fb358727

    Lid geworden:
    20 nov 2017
    Berichten:
    5
    Locatie:
    België
    Halloo, ik ben op zoek naar een adres/winkel waar ik figuren en allerlei extra kan kopen van dit vernoemd merk.(American diorama)
    Graag wou ik een garagethema bouwen met figuurtjes uit deze reeks maar kan nergens in België of Nederland deze vinden van American Diorama.
    Kan iemand mij een hint geven waar ik deze kan aankopen, bestellen enz..of alternatief, bikerfiguurtjes, garagefiguurtjes enz...
    In de states zijn ze verkrijgbaar maar de verzendingskosten zijn torenhoog...daarom mijn zoektocht naar een zaak dichter bij huis.
    bedankt
     
  2. PH_AJH

    PH_AJH Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2007
    Berichten:
    12.151
    Locatie:
    away
  3. fb358727

    fb358727

    Lid geworden:
    20 nov 2017
    Berichten:
    5
    Locatie:
    België
    Hoi, heb daarnet het net doorgenomen (Nederland) maar zonder veel succes ...ttz er is bijna geen keuze en deze die ik zoek, garage en bikers (die op een model 1/24 motor) passen vindt je niet.
    Je vindt ze op ebay, én in Duitsland en de VS, verzending kost meer dan de figuren zelf...
    In Nederland heb ik er enkele gevonden, maar ze hebben 5 figuurtjes in stok, geen keuze enz...
    Heeft iemand een idee of er alternatieven bestaan voor american diorama, vooral bikers en garage items die even mooi afgewerkt zijn...en vooral betaalbaar !

    In nood zal ik natuurlijk de duurste keuze moeten maken en een paar figuurtjes aankopen van 8 euro én 35 eur verzending betalen he...erg !
    toch bedankt
    :weetnie:
     
  4. PH_AJH

    PH_AJH Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2007
    Berichten:
    12.151
    Locatie:
    away
    helemaal niet erg :) Maar is verzenden vanuit Duitsland ook zo duur dan?
    En me dunkt dat als een winkel wat van dat merk op voorraad heeft ze ook in de gelegenheid zijn te bestellen. Ik zou vooral eens bellen in plaats van op de website afgaan.
     
  5. fb358727

    fb358727

    Lid geworden:
    20 nov 2017
    Berichten:
    5
    Locatie:
    België
    Hi, Ik heb daarnet een winkel in Nederland aangesproken die deze figuren te koop heeft en hun gevraagd of ze figuurtjes kunnen bestellen in een andere schaal dan op het net te zien is.
    De zaak noemt Miniaturengarage en ik ben benieuwd naar het antwoord...
    Uiteindelijk heb ik meer dan enkele figuren nodig, ook de attributen schaal 1/24 zal ik nodig hebben om de garage op te bouwen...
    Nu afwachten wat de man schrijft én wat de verzendingskosten zijn,....;) naar België niet zo duur denk ik, PostNL, meestal een 6 euro...
    Ik hou jullie op de hoogte...
    Nu ben ik nog op zoek naar een degelijk magazine waar diorama aan bod komt, de technieken, schilderen, verouderen enz enz...Ook dat schijnt hier bij ons niet zo te vlotten in de boekenzaken!
    Triest hoe het soms met "hobby's" gesteld is als men eens op zoek gaat naar materiaal...
    Voor mij totaal nieuw, maar ik wil mij daar aan wagen...op een heel serieuze manier !!! zodus
    Ik zocht o.a het magazine ART OF MODELLING die bestaat !! Ook dat lijkt een probleem hier om er aan te komen....geloof het of niet..de drukkerij/uitgever (privézaak) is op minder dan 5 km van mijn deur.
    De vraag aan hen (gisteren) welke boekenzaken ze bedelen in mijn stad....Heb nog steeds geen antwoord ??? dat beloofd zeg....

    allee dank U ;)
     
  6. fb358727

    fb358727

    Lid geworden:
    20 nov 2017
    Berichten:
    5
    Locatie:
    België
    Hoi, ander vraagje...Ik ben op zoek naar het tijdschrift 'Art of Modelling' die uitgegeven wordt voor België en Nederland...Zou een heel prachtig tijdschrift zijn, of !!! geweest zijn...
    Zelf krijg ik geen reactie op mijn mailen aan de uitgeverij en vindt op facebook geen al te goede indrukken qua uitgave die straten oud zijn !!
    Heeft iemand recent dit tijdschrift nog gezien/aangekocht (denk dat daar iets mee is!) én bestaat er een alternatief goed tijdschrift die ik kan kopen waar diorama en de afwerking van de items aan bod komt..
    Ik zoek een tijdschrift waar ik vooral mensen aan het woord wil zien, foto's enz, personen die ervaring hebben in die zaken, schilderen, opmaken, aanpassen, materialen enz, de pro's dus!
    tks
    :friends:
     
  7. fb358727

    fb358727

    Lid geworden:
    20 nov 2017
    Berichten:
    5
    Locatie:
    België
    OOH ja...de reactie was dat ze figuurtjes -1/24 van 'BIKER' - American Diorama -kunnen bestellen maar dat het weken kan duren vooraleer ze het in stock hebben...ik zoek uiteraard verder naar de figuurtjes van Biker...
    verzending aan België is 13 euro, ja postorders zijn tegenwoordig duur he !
     

Deel Deze Pagina