Amsterdam, van Artesania

Discussie in 'Werkschepen' gestart door Geert G, 27 sep 2017.

  1. Geert G

    Geert G

    Lid geworden:
    17 dec 2015
    Berichten:
    34
    Locatie:
    Assen
    Hoi,

    Ik ben via MP in het bezit gekomen van een (volgens mij geheel complete) bouwdoos van de Amsterdam van Artesania. Voor een herintredend modelbouwer wellicht niet de meest eenvoudige, maar wel een model dat ik jaren terug al met bewondering in de winkels zag liggen.
    Ik ben nog niet aan bouwen toe wegens andere zaken, maar ben wel aan het voorbereiden en heb onder andere het bouwverslag van deze sleper op dit forum al ontdekt. Helaas ontbreken daar alle vaak zo verhelderende foto's.
    De vraag is dus eigenlijk: is hier iemand die dit schip al eens gebouwd heeft en zo ja, heb je foto's van de bouw of van het complete schip, bijvoorbeeld ook van de inwendige electronica en allerlei functies.
    Ik zou er hartstikke blij mee zijn....

    Geert
     
  2. Bert V

    Bert V verslagschrijvers

    Lid geworden:
    7 apr 2009
    Berichten:
    1.199
    Locatie:
    Steenbergen
    Geert,
    Heb je al via Google op bijv. afbeeldingen gezocht?
    Met een beetje extra moeite is hier behalve foto's best veel (extra) informatie en soms - als dat je interesse heeft - ook de geschiedenis van het schip op terug te vinden.
    Maar wellicht dat er hier lezers zijn die je wat directer met je vragen kunnen helpen.
    Groet, Bert
     
  3. Geert G

    Geert G

    Lid geworden:
    17 dec 2015
    Berichten:
    34
    Locatie:
    Assen
    Loopt: ik heb inmiddels al een hele zooi foto's en (youtube-)video's. Maar echt detailfoto's en foto's van de inbouw van electronica etc. heb ik nog niet...
     
  4. k-k

    k-k Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    12 jul 2012
    Berichten:
    13.119
    Locatie:
    Oostvoorne
  5. Geert G

    Geert G

    Lid geworden:
    17 dec 2015
    Berichten:
    34
    Locatie:
    Assen
    Ja, die had ik al gevonden Klaas: ligt uitgeprint in het hobbyhok inmiddels.... is al aardig verhelderend.... Bedankt voor het meedenken....
     

Deel Deze Pagina