asw 28 schaal 1op2

afgelopen woensdag was het zover, mooie dag om mijn laatste aanwinst de luchtdoop te geven.
asw 28 rosentahl schaal 1op2, 3meter25 romp lengte span van 9 meter
vliegt super, wat een mega vliegbeeld
IMG-20120725-WA0006.jpg

IMG-20120725-WA0003.jpg

Laatst bewerkt:
Slik.. Holy .... Dit is wel ultiem! Veel verder kun je niet gaan in de modelbouw of wel! Dan kun je beter een echte kopen :) Heb je wat foto's van de opbouw fase? Details?

gefeliciteerd!

@(Hoe? Krijg je die in je mini?)

Past zelfs in onze Smart (cabrio), en nog eens zonder enige moeite, alleen in tunnels is het een beetje oppassen.

Harry

Hallo Han,

FF uitleg gevraagd... de Rosenthal ASW 28 in schaal 1:2 is toch "maar" 7,5 meter ??
Waar zit deze "Zahlendreher" ;)

edit: we praten hier dus over de ASW28-18 en niet over de gewone standard (15 meter) kist...... Duidelijk !

Arno

Laatst bewerkt:
De ASW28-18 1:2 staat ook in de product list van Rosenthal.....
-edit- met prijs, als optie bij de 7,5m ASW28

Laatst bewerkt:
Hoezo moet de asw in de mini...? Hij past er prima boven op. De echte asw is er in verschillende uitvoeringen ook in 18 meter. Dus dan krijg je 9meter. Dan moet ik jullie eerlijk zeggen dat ik de mijne 2e hands heb gekocht ik heb er weinig aan hoeven doen beetje eigen aanpassingen. Wil er nu paar keer mee vliegen en misschien deze winter verder afmaken... Oa romp spuiten en ander intrekbaar wiel erin. Ook ben ik nog opzoek naar een leuk popje. Kan jullie wel verklappen dat het model super vliegt. Vorig jaar mocht ik een stukje sturen met het zelfde model van een belgisch biggslid. Sinds die dag niet meer kunnen slapen... Nu dus wel weer :)

Ik denk zowat dat ie hetzelfde vliegt als een echte! Zou voor de lol wel eens een stukje willen sturen met zo'n grote kist.

----------------------
Sent from iPhone.

Wauw, wat een grote zwever!

Ik kan me voorstellen dat het sturen van zo een grote zwever een enorme kick geeft.

Han, als je zo een grote zwever gewend bent wil je dan überhaupt nog met je andere kleinere zwevers vliegen?

Johannes

japie
dat stukje sturen zou best wel eens kunnen,..
ik heb er al enkele "zweef"piloten mee laten sturen. en ook die zijn erg onder de indruk
het is natuurlijk geen 3D bakkie wat je ff de hoek omtrekt. wel moet er goed met rol en rudder gestuurd worden

johannes
ik heb ook een beetje 1op1 ervaring, ultralight, en als ik op de Küppe ben altijd minimaal 1 rondvluchtje in een zwever ..maar zo een model is toch wel heel bijzonder,... ik heb mijn eerste modelletje gebouwd zo een 40 jaar geleden,.. ja dan is dit toch wel een enorme kick
vooral de landingen,....
achja en of ik nog met "kleintjes" wil vliegen,.. vertel ik je volgende maand rond deze tijd ;-)

ik heb mijn eerste modelletje gebouwd zo een 40 jaar geleden,..
Volgens mij ben je nu toch wel een beetje aan het jokken. Bij je leeftijd staat '46', dan bouw je nog niet zelfstandig een modelletje ... :confused:

Maar wel een prachtkist. Dat zal best een kick geven als je die door de lucht stuurt.
Geef eens wat meer info, gewicht, profielen, ...

Dirk.

Toch de club in nijverdal eens gaan bezoeken,is toch redelijk dichtbij.
Vliegt mooi spul rond daar volgens mij.

Han, super mooie kist!

laatste tijd paar mooie vluchten gemaakt met de ASW28, langste tot nu toe 1uur15
odoorn
330139_428399857197989_914029953_o.jpg

545430_376344119101639_1827656020_n.jpg

spelle, afgelopen zondag sleepje gedaan achter de wilga van Wim S.
windkr. 4 best wel heftig,
539498_376344385768279_934980670_n.jpg

133960_439475849423723_670949713_o.jpg

Back