ASW28 Fibreglass Glider 2.53M

Even ter info;
Kwam deze net tegen bij hobbycity voor $ 119,-

Hobbycity Online R/C Hobby Store : ASW28 Fibreglass Glider 2.53M (99.6inch) ARF $119.60

ASW28.jpg

Gr

Laatst bewerkt:
Ja, zag ik ook al:D
ze hebben nu ook een soort easyglider voor 99$:D

Geen aanrader..........

Geen aanrader dit model.
Ik heb hem gebouwd en gevlogen.
De romp achterzijde is erg slap. Ik had na de eerste landing al barstjes.
Heb de romp achterin met pur steviger gemaakt. Dat scheelde.

Ook het gewicht viel tegen. 2100 gram. Hij gaat als een raket.
Na een 10-tal vluchten heb ik de setup eruit gehaald en ligt hij hier op zolder................

Advies: Niet doen!

Maar ja................modelbouwland is een eigenwijs land..................;)

heb hem hier gekocht voor 110 euro ( komt hier van BMI)
is elektro uitvoering ??? plaats voor de lipo is onbestaande , heb alles eruitgesloopt en nieuw gemaakt, en inderdaad LOODZWAAR, ga hem eerst van de helling smijten ( alles komt toch beneden ) inderdaad GEEN AANRADER .
DEZE VAN bmi? KOMT VAN flyfly

Is het model verder wel netjes redelijk schaal?
Ik zit eraan te denken om zoiets te kopen, en dan aan het plafond in de kamer te hangen. Dan maakt de constructie en gewicht niet uit.

Misschien ook een idee om deze negatieve punten te vermelden Bij hobbycity? Waarschuwt de toekomstige kopers natuurlijk.

Liefhebbers??????????

Voor de liefhebber!
De mijne is gratis af te halen. Zoals gezegd, licht gebarsten voor het kielvlak en de achterkant vol met pur.
Ik stuur niets op.
Wie het eerst komt, die het eerst maalt.....................en langskomen is meenemen!
( Na een kop koffie natuurlijk! )

Je moet naar Meppel.
Het eerste PBtje heeft hem.

Kees

en dan zal ik natuurlijk wel weer te laat zijn. anders als ie er nog is mag je een pb sturen, heb zekers intresse

He Jammer dat ik net later was:rolleyes: had hem ook erg graag gewild. Veel plezier ermee

Mvg Rick

PS: Als je hem nog eens kwijt wil of van keuze veranderd laat het me weten.

Laatst bewerkt:
Kees,

Sorry dat ik nog niet gebeld heb, ik kom nét binnen van mijn werk (kennelijk moet de oude winkel voor maandag leeg zijn en daar stond me toch nog een puinhoop in... Heerlijk toch, je zaterdagavond doorbrengen met het uitmesten van 16 jaar rotzooi van zolders etc? :D)

Zal morgen direct contact opnemen!
Alwin

Volgens mij heeft HC dit ding pas een week of twee in het assortiment... en toch al twee hier die 'm gevlogen hebben?
HC zegt dat-ie 1,1 - 1,4 kg weegt... ?? Dat zal het leeg gewicht zijn dan.
Weinig gebruikerservaringen op de site, tenzij je Pools kan lezen of zo.

't Is inderdaad het BMI model, de foto komt in details overeen met die op de BMI website.

En hier is het bouwdraadje van afgelopen zomer:
s-w-28-van-bmi

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja! Toevallig zojuist een kleine drie kwartier op mijn vaste invlieg-veldje gestaan om de hermaiden van de MiMi te maken. Daar even een nieuw hoogte + richtingroer op gemaakt. Heerlijk staan smijten, gemiddelde - dead air - tijd van 49 seconden. Lang niet slecht dus voor een toestel dat aardig aan het gewicht is!

Morgen samen met Robert14 een trainingsmiddag in Emmen :)

Laatst bewerkt:
Back