Auto voor zoontje

Discussie in 'Electro offroad' gestart door oomkoen, 17 jun 2017.

  1. Jvdw

    Jvdw

    Lid geworden:
    10 nov 2017
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Nijmegen
    Oké top, bedankt voor jullie antwoorden.
    Het is misschien niet het beste spul, maar daar is de prijs ook naar. Ik wil eerst met mijn zoontje gaan ontdekken of het iets is wat ie leuk blijft vinden, daarna als hij ouder en behendiger wordt kunnen we altijd op zoek naar wat betere auto’s.

    Goede tips om te letten op reserve onderdelen. Ik ga me de komende tijd eens beter inlezen in het geheel.
    Ik zal ook de 2e handse markt eens in de gaten houden, al ben ik daar nu nog wat huiverig voor omdat ik er nog weinig vanaf weet.
     
  2. wvr

    wvr

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    2.868
    Locatie:
    Velserbroek
    koop ook een paar pionen en zoek een parkeerplaats in de buurt waar je een parcourtje kan uitzetten. Mijn kinderen waren heel snel verveelt door in de straat heen en weer te rijden, maar een simpel parcourtje was een leuke uitdaging, zo leuk dat we uiteindelijk ook tamiya cup zijn gaan rijden. Het leuke van een echt cirquit is dat je de kinderen niet hoeft te vertellen hoe de baan loopt, dat snappen ze snel genoeg en weten dus ook zelf als ze de verkeerder kant op sturen.
     
  3. Jvdw

    Jvdw

    Lid geworden:
    10 nov 2017
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Nijmegen
    Wat zijn nou merken/types welke ik (op de 2e hands markt) in de gaten kan houden welke tussen de €100,- en €200,- weg zullen gaan en leuk zijn om te starten?
    Dan heb ik het off road, elektro om lekker in het gras en zand te crossen.
     

Deel Deze Pagina