Beste forumleden
even mijn nieuwe aanwinst aan jullie voorstellen :
de bearcat f8f van ESM
een wondermooie ARF mag ik wel zeggen.....
de motorisatie wordt een dle-35Ra.
Retracts zullen vermoedelijk, de laatste esm versie's worden (maar pas verkrijgbaar eind januari)
ik zal gebruik maken van de jeti bec2 samen met 2 packs a123.A123 AKKUP. 2300MAH/6,6V 2S REIHEA123
Een aparte enelooppack voor de ontsteking...
Gezien de originele uitlaat behoorlijk luidruchtig is zal deze vervangen worden door hetzelfde homemade rvs uitlaat dat forumlid Wes gebruikt voor zijn zenoah G38...Het zal toch al iets beter zijn.
Een canister in de romp zie ik niet zitten, daar dit toestel niet echt ervoor gepast is, bovendien moet er heel veel neusgewicht bij en dit zou alleen maar erger worden met een romp uitlaat.
Soit, omdat jullie waarschijnlijk allemaal al weten hoe je een servo moet plaatsen en al die kleine spullen, heb ik dat allemaal al overgeslagen.
Vanaf nu kunnen jullie de verdere afwerking volgen van dit mooi toestel....
to be continued...


even mijn nieuwe aanwinst aan jullie voorstellen :
de bearcat f8f van ESM
een wondermooie ARF mag ik wel zeggen.....
de motorisatie wordt een dle-35Ra.
Retracts zullen vermoedelijk, de laatste esm versie's worden (maar pas verkrijgbaar eind januari)
ik zal gebruik maken van de jeti bec2 samen met 2 packs a123.A123 AKKUP. 2300MAH/6,6V 2S REIHEA123
Een aparte enelooppack voor de ontsteking...
Gezien de originele uitlaat behoorlijk luidruchtig is zal deze vervangen worden door hetzelfde homemade rvs uitlaat dat forumlid Wes gebruikt voor zijn zenoah G38...Het zal toch al iets beter zijn.
Een canister in de romp zie ik niet zitten, daar dit toestel niet echt ervoor gepast is, bovendien moet er heel veel neusgewicht bij en dit zou alleen maar erger worden met een romp uitlaat.
Soit, omdat jullie waarschijnlijk allemaal al weten hoe je een servo moet plaatsen en al die kleine spullen, heb ik dat allemaal al overgeslagen.
Vanaf nu kunnen jullie de verdere afwerking volgen van dit mooi toestel....
to be continued...

