Beginnen

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Mark0024, 19 aug 2017.

  1. Mark0024

    Mark0024

    Lid geworden:
    19 aug 2017
    Berichten:
    3
    Locatie:
    Gemeente werkendam
    hey modelbouwers,

    Ik ben 14 jaar en wil graag een rc auto. Ben pas geleden bij iemand geweest met een auto die 70 km/h gaat. Zijn auto is alleen totaal niet binnen mijn budget. Ik zoek een auto onder de 90 euro. Ik weet dat 90 euro niet veel is voor deze hobby maar meer kan en wil ik er niet aan besteden. Wat is jullie advies? Liefst een auto die beetje op asfalt kan en beetje op offroad. Ook is het handig als hij een beetje robuust is want ik crash nogal veel. Ik hoef geen functies waarmee je hem beter kan maken.
     
  2. tun0

    tun0

    Lid geworden:
    13 jan 2015
    Berichten:
    12
    Locatie:
    Zoetermeer
  3. mark0126

    mark0126

    Lid geworden:
    15 feb 2005
    Berichten:
    3.276
    Locatie:
    Schoonebeek
    Misschien klinkt het heel bot wat ik zeg, maar met dat budget en de eisen die je stelt zou ik zeggen, spaar door of begin er niet aan.
    Voor 90 euro heb je wel wat, maar zal geen geweldige kwaliteit zijn dus robuust is het zeker niet.

    M.v.g. Mark
     
  4. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
  5. Mark0024

    Mark0024

    Lid geworden:
    19 aug 2017
    Berichten:
    3
    Locatie:
    Gemeente werkendam
    Als ik de A959 koop die tun0 al eerder heeft vermeld, moet ik dan gelijk reserve onderdelen meebestellen? Zoja welke? Bedankt voor jullie reacties.
     
  6. tun0

    tun0

    Lid geworden:
    13 jan 2015
    Berichten:
    12
    Locatie:
    Zoetermeer
    Ik had zelf reserve diff en tandwielen mee besteld met m'n A979. Die heb ik nog steeds in de verpakking zitten na een jaar of 2 ;) Wel een keer ruzie gehad met een stoeprand, dat koste een deel van de stuurinrichting (van een euro ofzo). Kortom: mee bestellen kan, maar blijft altijd een gok. Andere optie: koop er 2 :) Of voor de onderdelen, of om mee te reden tot je onderdelen binnen zijn.

    En uiteraard zijn er dichter bij huis ook genoeg opties te vinden.

    Hangt er ook beetje vanaf of je naar een winkel wilt kunnen gaan bij problemen. En of je 1-3 weken wachten op onderdelen een probleem vindt of niet.
     
  7. Mark0024

    Mark0024

    Lid geworden:
    19 aug 2017
    Berichten:
    3
    Locatie:
    Gemeente werkendam
    Ik ga denk ik voor de A959. Op aliexpress is hij €41,-. Als hij kapot word geleverd kan je altijd nog je geld terugvragen. Bedankt voor je reactie tun0!
     

Deel Deze Pagina