Beoordeling gevraagt!

Discussie in 'Beginners' gestart door Ed, 3 apr 2003.

  1. Ed

    Ed Guest

    Beste mensen, allemaal bedankt voor jullie opmerkingen, en ik ben er echt van overtuigd dat het ehm... weinig goeds is.

    Ik heb besloten voor de Piper j3 cub te gaan die PeterL me heeft aangeraden, maar dan de electro versie. Ik zou alleen graag wat info willen van de spanwijdtes en lengtes, want ik zoek een niet al te grote versie. Kan iemand mij een goede site geven waar daarover veel te vinden valt? Ook over prijsvariaties zou ik graag wat meer willen weten. en is dat een complete set?

    Tenslotte zou ik graag willen weten of het mogelijk is dat je jezelf het vliegen kunt leren, i.v.m. de €30,- die er voor elke les betaalt moet worden (geloof ik ongeveer).

    groeten
     
  2. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    waar moet je 30 euro per les betalen? Toch niet bij een club mag ik hopen.
    Ga gewoon eens naar een club bij jou in de buurt en vraag daar eens alles na. Normaal gesproken krijg je daar gratis les je moet alleen lid worden.
     
  3. Ed

    Ed Guest

    En kost lid worden wat?
     
  4. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    dat hangt van de club af. Ga gewoon eens kijken bij jou in de buurt. Als je in je profiel je woonplaats en dergelijke gegevens aangeeft kunnen mensen uit jou streek je daar mee verder helpen.
     

Deel Deze Pagina