Beste Electro motor voor Electro Auto

Hallo,

ik ben op zoek naar een nieuwe motortje en ik ga het regelen met de regelaar en alles alleen ben ik op zoek naar jullie advies want ik zoek ongeveer een van de beste elektro motoren van +/- 15-18 turns waar ik toch lekker mee door kan rijden en van een budget van tussen de €40 / €70 euro.. mag iets verschillen maar kijk maar wat jullie vinden..
wat is het beste of waar hebben jullie goede ervaringen mee ?

Bij voorbaat dank,

Voor iets meer geld heb je een BL in je auto, stukken beter dan brushed..;) En dan heb je regelaar+motor..:)

Voor iets meer geld heb je een BL in je auto, stukken beter dan brushed..;) En dan heb je regelaar+motor..:)
maar ik ben nog een beginner.. en aan welke prijsklasse moet ik dan denken en hoe hard gaat het dan?
daarnaast heb ik een niet zo sterk chassis met veel plastic delen..
een MR4-TC kan deze hem hebben?

maar ik ben nog een beginner.. en aan welke prijsklasse moet ik dan denken en hoe hard gaat het dan?
daarnaast heb ik een niet zo sterk chassis met veel plastic delen..
een MR4-TC kan deze hem hebben?

ga eens kijken naar een mamba max setje

Hij is inderdaad alleen in 19t te krijgen. Gaat een stuk harder als die 23t die je nu hebt. Op het NK tijdens wedstrijden halen ze op sommige banen tegen de 70km/u met deze motor.

Dus 40/50km/u moet wel te halen zijn.

Hij is inderdaad alleen in 19t te krijgen. Gaat een stuk harder als die 23t die je nu hebt. Op het NK tijdens wedstrijden halen ze op sommige banen tegen de 70km/u met deze motor.

Dus 40/50km/u moet wel te halen zijn.

Ok dus het is geode kwaliteit..
moet ik de v2 hebben?

Je moet niks natuurlijk ;)

Maar de V2 is de meest gebruikte variant en heeft weinig/minder onderhoud nodig in verhouding tot de andere versies.

Je moet niks natuurlijk ;)

Maar de V2 is de meest gebruikte variant en heeft weinig/minder onderhoud nodig in verhouding tot de andere versies.
isie sneller?