Beste outrunner motor

Na veel turnigy soms ok soms ook niet ben ik op zoek naar een top outrunner motor.
Er zijn vele merken maar welke behoord nu tot de top kwaliteit.

Motor eisen

Diam 35 mm
Lengte ongeveer 48 mm
gewicht max 200 gram
Motoras 5 mm
power 800 watt

dus wat moet het worden ?
Hacker
Hyperion
scorpion (geen 35 maar 37 mm doorsnee)
neumotor (outrunners ?)
mega motor (hebben deze wel outrunners ?)
ik weet het niet wie helpt mij op weg

Als je iets zoekt voor in je mini_Hawk, kun je eens kijken naar de GS serie van Hyperion.

Gerben

... Er zijn vele merken maar welke behoord nu tot de top kwaliteit. ...
Waar gaat het je met name om? Mechanische kwaliteit, rendement, hoog specifiek vermogen? Gewoon twee of drie lagers?

Kijk ook eens bij Kontronik, Plettenberg, MVVS (ook outrunners vermomd als inrunner), AXI (gold line, niet de silver line), Torcman en Strecker.

Outrunner!

ele_zk.gif

Laatst bewerkt:
Kijk eens naar de Turnigy Aerodrive SK series motors. De duurdere serie van Turnigy. Die hebben 3x Japanse lagers, 2mm Dik stator plates, N45SH magnets, Verharde 5mm ass.

Kijk eens naar de Turnigy Aerodrive SK series motors. De duurdere serie van Turnigy. Die hebben 3x Japanse lagers, 2mm Dik stator plates, N45SH magnets, Verharde 5mm ass.

Nee even geen turnigy ook de SK serie ben ik niet tevreden over.
die goud kleurige werken bij mij prima (zit o.a. in mijn blizzard) maar zijn er niet meer.
De 3548 1100kv is een van de weinig turnigy welke bij mij goed werken van de 35 mm doorsnee
TR3548-1100.jpg

Maar wil nu top kwaliteit

Laatst bewerkt:
SK3 en NTM van Turnigy vind ik erg goed. Vooral de NTM is super.
Mijn eerste keuze op moment wat betreft motoren. NTM van Turnigy.
zie in Nemesis: nemesis-racer-ep-1560-mm

Torcman heb ik ook eentje, maar ligt al jaren in de la. Bagger mounting met twee schroefjes. Hoe krijgen ze het bedacht..............

Maar, zoals de poster al zegt.... hij zoekt top motor:

AXI, Hacker, Plettenberg

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat wil je eigenlijk, ik zie een ander topic waarin je om een binnenloper vraagt.
Wil je als pylon racer vliegen of als een mini-hotliner?

En zeker bij de optie als pylon-racer, hoeveel herrie mag je maken op de club?
Een hoogdraaiende binnenloper met 35.000rpm+ op de prop mag je lang niet overal meer vliegen.

Gerben

Je formuleert het verkeerd, hij zoekt "top merk(en)"

AXI, Hacker, Plettenberg

okay en dan hoort er ook nog Mega bij

en zoals gezegd, die NTM reeks van Turnigy.... 'zeer goed' (naar mijn bescheide mening)

Back