Gezien de bekende bomen en het bos, wil ik in dit topic een opsomming gaan maken met setups die goed werken.
Dus multi's die werkelijk al vliegen, en waarbij bewezen is dat alles goed werkt.
Zo mogelijk zou het geweldig zijn als alle specs van de multi in een lijstje komen te staan. Te denken is o.a. aan:
- motoren
- flightcontroller
- frame
- accu
- gewicht
- props
Indien van toepassing:
- gimbal
- fpv set
Misschien nog een kleine samenvatting van bijzondere problemen na instellen..
Dit topic blijft open voor reacties, dus iedereen mag hier blijven plaatsen.
Iedereen zal ook moeten plaatsen, aangezien ik zelf geen lijstje met werkende multi's heb ;-)
Maar de enigste zaken die ik hier laat staan, zijn de opsommingen. oftewel, de rest veeg ik er later weer uit, om zo een schoon en overzichtelijk topic te houden.
Dus multi's die werkelijk al vliegen, en waarbij bewezen is dat alles goed werkt.
Zo mogelijk zou het geweldig zijn als alle specs van de multi in een lijstje komen te staan. Te denken is o.a. aan:
- motoren
- flightcontroller
- frame
- accu
- gewicht
- props
Indien van toepassing:
- gimbal
- fpv set
Misschien nog een kleine samenvatting van bijzondere problemen na instellen..
Dit topic blijft open voor reacties, dus iedereen mag hier blijven plaatsen.
Iedereen zal ook moeten plaatsen, aangezien ik zelf geen lijstje met werkende multi's heb ;-)
Maar de enigste zaken die ik hier laat staan, zijn de opsommingen. oftewel, de rest veeg ik er later weer uit, om zo een schoon en overzichtelijk topic te houden.