bismarck

Discussie in 'Marineschepen' gestart door omedick, 26 mrt 2011.

  1. omedick

    omedick

    Lid geworden:
    15 jun 2010
    Berichten:
    10
    Locatie:
    Berkel en Rodenrijs
    :confused:een foto van de Bismarck zoals hij er nu uitziet Nog 8 nummers te gaan en dan afwerken Een duur project maar ik zal het afmaken maar nooit weer een project wat je per weekl betaalt....te duur en nog veel nadelen. OmeDick...Ik weet niet meer hoe ik een foto moet invoegen Wie helpt mij hierbij Dat zal de leeftijd wel zijn Ik heb ze op Imageshack staan
     
  2. Ad Bakker

    Ad Bakker In Memoriam

    Lid geworden:
    20 feb 2009
    Berichten:
    9.124
    Locatie:
    Barendrecht (NL)
    Dick, je bent niet de enige hoor!!!

    Als je een bericht aan het intypen bent en je bent op een plaats waar je een foto wilt invoegen, dan ga je naar het scherm/tab waar je Imageshack foto's staan. Als je de foto voor hebt staan click je erop met je rechter muisknop en kies je uit het rolmenu "copy image URL" of "copy image address" of iets wat daar op lijkt (verschilt per browser, is meestal één van de laatste keuzes). Dan ga je terug naar je bericht en klik je op het icoontje met bergjes in de menubalk boven het bericht. In het pop-up menu dat dan verschijnt geef je een "paste" of "plak" uit het edit menu of gewoon cntrl-v op je toetsenbord. Daarna OK, en dan staat de tekst die de foto genereert in je bericht. Je kan met "voorbeeld bericht" rechts onderaan te klikken controleren of het gelukt is.

    Misschien is het beter om je foto's te plaatsen in het Bismarck draadje van het Bouwverslagen forum, want daar zittten erg veel bouwers die de Hachette versie bouwen of gebouwd hebben.

    Succes,

    Ad Bakker
     
  3. Scheepsmaatje

    Scheepsmaatje

    Lid geworden:
    25 aug 2011
    Berichten:
    1
    Bouw Bismark

    Hoi ik had een vraag en wel deze, ik ben ook de Bismark aan het bouwen maar mis boekje 108 plus de onderdelen om verder te bouwen en dat is van D Agostini ik heb hem compleet gekregen dacht ik maar helaas mis ik onderdeel 108 kan iemand mij hier aan helpen of weet iemand waar ik dit boekje compleet met de onderdelen kan krijgen het is in het Nederlands, maar mag ook in het Duits zijn kan ik ook lezen, en het is maar een boekje wat ik mis, zou heel jammer zijn als ik dit onderdeel niet meer kan bemachtigen dan kan ik niet verder.
    Hopelijk kan iemand mij helpen.
    Al vast bedankt, groetjes van Scheepsmaatje
     
  4. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.622
    Locatie:
    Betuwe
    Misschien je oproep in dit
    bouwverslag-1-200-bismarck
    draadje plaatsen?
    Daar vind je alle Hachette Bismarck addicts bij elkaar...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015

Deel Deze Pagina