Bleu pants electro

Discussie in 'Lijnbesturing' gestart door Gea, 22 aug 2016.

  1. classicracer

    classicracer

    Lid geworden:
    2 sep 2005
    Berichten:
    1.512
    Locatie:
    Genk - België - EBZW
    Dirk, ik weet niet of ik nog een plan heb van de minislow. De mijne stamt uit mijn beginjaren lijnbesturing (1972....) en ik had er 3. Ene heeft de lijnbesturingsdag van enkele jaren geleden niet overleefd toen iemand "het ook eens wou proberen". :eek: Ik denk dat Jef (freeflight) deze herbruikt heeft ondertussen. De andere is moesrot (diesel... en meer dan 100 vluchten) maar de laatste moet nog min of meer bruikbaar zijn. Het was sowieso de bedoeling om deze klaar te maken om de dames ook eens mee te laten vliegen. Ik heb een dubbel handvat dus de besturing overnemen kan altijd. Ik bekijk het na de Dutch nats binnen 14 dagen.

    Jo
     
  2. classicracer

    classicracer

    Lid geworden:
    2 sep 2005
    Berichten:
    1.512
    Locatie:
    Genk - België - EBZW
    Plan van de minislow
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. jef

    jef PH-SAM

    Lid geworden:
    14 jan 2011
    Berichten:
    1.870
    Locatie:
    Hulshout België
    Ge kunt den deze kopiëren als je wil Dirk

    Paolo.jpg

    Groeten Jef
     
  4. Gea

    Gea

    Lid geworden:
    23 dec 2012
    Berichten:
    774
    Jo en Jef
    Bedankt voor de tekeningen en de aanbieding,
    Ik herinner mij dat model , dat stond ooit in een special van "the aeromodeller" enkel over cl. Het volledige blad staat hier trouwens ergens op mijn computer .... ergens dus.:oops:
    En dat ding vliegt ? Met zo een platte vleugel?
    Voor mij ligt hier trouwens nog ongeveer zoiets , een tijdschrift met tekeningen van de " ee zee" ongeveer hetzelfde als de slow fly , maar in twee versies . Een met zo een platte vleugel en een met een profiel vleugel.
    Als iemand de tekeningen hiervan nodig heeft , laat maar weten.
    Dirk
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina