Bouw cq foto verslag Three Dee MP-XL-V91

Filmpje valt niet tegen hè Mario , t is jammer dat youtube er een slechtere kwaliteit van maakt .
Morgen misschien een X wat dichterbijer filmen ??

mooie film jongens ! , lijkt t zo of wil ie wel heel haaks door de bocht ? hij kakt nergens nul in he ? @eddie , zet je tt r 90 toch te koop man ![ :] ]

Hij kakt inderdaad totaal niet in:D en dan te bedenken dat dit op 1850 toeren is en ik dus nog 100 toeren omhoog kan met de 7,7:1 overbrenging om echt in de motor z'n powerband te draaien.

mooie film jongens ! , lijkt t zo of wil ie wel heel haaks door de bocht ? hij kakt nergens nul in he ? @eddie , zet je tt r 90 toch te koop man ![ :] ]

hahaha , nee nee , die blijft er gewoon hoor !! Ik krijg er toch geen drol voor terug .
Ik zit er wel heel sterk aan te denken dalijk van t vakantiegeld zegmaar een henseleit aan te schaffen !!
T vliegt werkelijk ongelovelijk mooi strak en zeer rap door de bochten !!
Mario is niet zo n ruige vlieger , laat staan dat ik die sticks in me vingers krijg !!!

En dat niet inkakken is toch echt mede door die carbsmart , ik hoor m duidelijk werken .
Niks anders dan een mooie machine , heel strak !!

[QUOTEHoi Jasper,

Hoe is de Vibe in vergelijking met de MP-XL?

Gr,

Mario
][/QUOTE]

Hallo Mario,

Ik had niets teveel gezecht over de MP-XL of wel ?

En t.o.v. de Vibe; de Vibe staat bij ons wat agieler afgesteld, maar ik heb de MP-XL nog neutraal staan in alles.

En hoewel de Vibe ook heel goed vliegt en snel is, de MP bouwt veel sneller snelheid op en houdt deze ook vast in de bochten, maaar dat heb je wel gemerkt denk ik.

Ik vindt het mooie van de Henseleit dat hij gewoon exact zo gebouwd kan worden als in de handleiding, en dat hij dan zonder mixen of wat dan ook, zowel goed hovert, en ook goed snel vliegt met alleen een andere gascurve.

En meestal vlieg ik met de Henseleit en m'n vader met de Vibe.

Echter mijn vader is vorige week aan kanker overleden, ik zit vandaag ook weer voor het eerst even naar modelbouw te kijken, want ik deed deze hobby al die jaren samen met mijn vader. Ben wel van plan te blijven vliegen maar behoudt waarschijnlijk alleen de Vibe en de Henseleit, deze zijn t.o.v. diverse andere heli's gewoon de betere machine's.

Maar veel plezier ermee !

Groeten,

Jasper

[QUOTEHoi Jasper,

Hoe is de Vibe in vergelijking met de MP-XL?

Gr,

Mario
]

Hallo Mario,

Ik had niets teveel gezecht over de MP-XL of wel ?

En t.o.v. de Vibe; de Vibe staat bij ons wat agieler afgesteld, maar ik heb de MP-XL nog neutraal staan in alles.

En hoewel de Vibe ook heel goed vliegt en snel is, de MP bouwt veel sneller snelheid op en houdt deze ook vast in de bochten, maaar dat heb je wel gemerkt denk ik.

Ik vindt het mooie van de Henseleit dat hij gewoon exact zo gebouwd kan worden als in de handleiding, en dat hij dan zonder mixen of wat dan ook, zowel goed hovert, en ook goed snel vliegt met alleen een andere gascurve.

En meestal vlieg ik met de Henseleit en m'n vader met de Vibe.

Echter mijn vader is vorige week aan kanker overleden, ik zit vandaag ook weer voor het eerst even naar modelbouw te kijken, want ik deed deze hobby al die jaren samen met mijn vader. Ben wel van plan te blijven vliegen maar behoudt waarschijnlijk alleen de Vibe en de Henseleit, deze zijn t.o.v. diverse andere heli's gewoon de betere machine's.

Maar veel plezier ermee !

Groeten,

Jasper[/quote]

Hoi Jasper,

Bedankt voor je respons, en van deze kant gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst met het verlies van je vader en vliegmaatje.

Gr,

Mario

Zo de heli is weer vliegklaar:D tevens heb ik nog wat wijzigingen gedaan aan de set-up en is de canopy voor de tweede keer gestickerd en 2K blank afgelakt.

Wijzigingen zijn oa,

GV1 geplaatst in plaats van de RevMax, dit omdat de GV1 mooi geïntegreerd zit in de T12FG, je kan het rotor toerental gewoon in de zender instellen, dus niet meer een waarde in procenten.

Toch maar een full size servo op de CarbSmart geplaatst.

Luchtfilter geplaatst.

Maniac rotor bladen.

De foto's,

Back