Je hebt nu een toerenmeter, al eens gemeten hoeveel flaps ie maakt? 3S met de originele motor zal ie niet lang overleven vermoed ik
dat was weer een probleem, toerenteller is stuk... door niet gebruik ???? bizar! dus ga ik een andere bestellen.
even een vraagje, watvoor servo gebruiken jullie op de staart?? de 9 grams metal gear servo van airbus kan het niet aan (schiet door en overcorrigeert om zijn positie te behouden) EDIT: via google gevonden dat deze: http://www.aeromicro.com/catalog/hitec_hs-81mg_standard_micro_servo_2840199.htm geadviseerd wordt? (metal gear versie)
Alleen de Hitec hs 81 metalgear hield het bij mijn klapwiekers lang uit, maar uiteindelijk sneuvelden die ook wel eens. Het klappen van de vleugels zorgt voor heel veel slijtage op alle onderdelen.
zou ik mogen weten hoe jullie aan die tandwielen, en die hefboom (voor de vleugel op en neer te laten) en al die apparatuur komen?
Alles zat indertijd in het eagel pakket dat je bij Quartel kon kopen. Hoe dat nu zit zou ik niet weten.... Eefjan
Alles van tekening uit zelf bouwen is de enigste optie op dit moment, of misschien kijken of je in de US of A een van de modellen van meneer Kinkade kan bemachtigen.
Meneer Kinkade is helaas een tijdje terug overleden bij een auto ongeluk. Onderdelen zijn naar mijn weten dus een schaars goed en worden alleen maar schaarser voor de originele Kinkade toestellen. Dat is helaas de hoofdreden voor mij als fervente modelbouwpiloot de reden geweest om vriendelijk te passen om een tijdje terug een heel mooi Kinkade toestel van iemand over te nemen. Want de hoofdvoorwaarde is toch wel dat spare parts ten alle tijden makkelijk en goed leverbaar dienen te zijn. Zoniet dan kan je een RC model maar beter aan het plafond laten hangen en mooi laten wezen zonder ermee te vliegen want ermee Crashen wat altijd kan gebeuren is dan wel het allerlaatste wat je wenst. Zelf de benodigde spare parts maken lijkt mij voor de doorsnee hobbyist een behoorlijk ondoenlijke zaak. We hebben het hier wel over erg complexe parts. Vr Gr