Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nu zit er in vleugel geen originele flaps in gesneden maar die wil ik wel in maken. ik snij de flap gewoon zelf uit en ik pik een stuk van de ailron in.
Het vorderd erg vlot. alle latjes met zap vastgemaakt en met een druppeltje houlijm eronder. zo bouw je hard!!! canopy uitgeknipt met een lexaanschaartje en om het neuskapje ga ik met de dremel bewerken.
Er komt een O.S. 70 Surpass 2 4 takt in. met een 14x7 prop erop voor de maximale koppel. Voor de Retracts achter en voor heb ik een 2 simpele retact servo's gekozen van hobbyking. voor de airons pak ik gewoon de bekende 3001 servos van futaba.
Hij word prachtig, het is alleen jammer dat er weinig van dit toestel op internet staat. geen ervaringen hoe hij vliegt:sad: maar moet goed komen. ondertussen zijn de servo's ingebouwd. in totaal 9. en ga ik beginnen met het folieen van het toestel. wordt vervolgd