Bouw Mantua siai Marchetti sf 260

Start bouw Marchetti

full

Thanks voor de Feedback, Ik heb deze kit op marktplaats gevonden samen met het intrekbaar landingsgestel. Heb er zin in:p

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is inderdaad een gaaf vliegtuig, hij was laatst ook in het progamma van Topgear te bewonderen.
full

lang leve zapkicker

full
Het vorderd erg vlot. alle latjes met zap vastgemaakt en met een druppeltje houlijm eronder. zo bouw je hard!!!:D canopy uitgeknipt met een lexaanschaartje en om het neuskapje ga ik met de dremel bewerken.
Er komt een O.S. 70 Surpass 2 4 takt in. met een 14x7 prop erop voor de maximale koppel. Voor de Retracts achter en voor heb ik een 2 simpele retact servo's gekozen van hobbyking. voor de airons pak ik gewoon de bekende 3001 servos van futaba.

Vet, echt een mooi toestel!. In een week is ie te bouwen dus ? Klinkt aan lokkelijk ;)

Freek

Hij word prachtig, het is alleen jammer dat er weinig van dit toestel op internet staat. geen ervaringen hoe hij vliegt:sad: maar moet goed komen. ondertussen zijn de servo's ingebouwd. in totaal 9:cool:. en ga ik beginnen met het folieen van het toestel. wordt vervolgd

Het is wel jammer dat ik een groot gat uit het neuskapje moet dremelen. maar ik denk dat het er wel mooi uit gaat ziet dat het kleppedeksel uitsteekt.:D

Mantua marchetti sf 260 kleurschema

full

De tips en het neuskapje heb ik ondertussen al gespoten gewoon met motip spuitlak

Back