Bouw speed delta...24

Hallo mensen...

nou ik ben begonnen met de bouw van mijn delta de spannweite is 145 cm en de romp lengte is 185 cm..de kist is helemaal gfk en de turbine word ..euh euh euh.....ff denken een AMT olympus HP...ik ga proberen 4 liter fuel mee te nemen en 1 liter smoke fuel en als de besturing word het 2 x JR 8911 en natuurlijk als zender 2,4 fasst.
Ik ga de kist ook wegschieten van mijn schans waar ik ook de Pulsejet op wegschiet.
742995721_5_tWdn.jpeg

742995741_5_BxCs.jpeg

742995939_5_RXj7.jpeg

Laatst bewerkt:
weer ff bezig geweest

hoi...

Weer een dramatishe middag op het vliegveld gehad vandaag . ik ben er weer achter gekomen dat helicopter vliegen niks voor mij is....niet gecrasht maar hoop problemen met de motor....
ik hou toch meer van snel vliegen ...heel snel vliegen

dus maar weer naar huis en aan de slag met het bouwen
ik ben begonnen met de servo aan sturing te maken en de schranieren ( big scale 3W)
te boren in de roeren en de vleugel...verder 2 cola flessen de nek afgezaagd om er achter te komen dat ze niet in de romp passen ( volgens de ontwerper van de kist zou het moeten passen)....dus we moeten zelf maar 2 tanks lamineren.
veder heb ik nog de carbon rudderhoorntjes er in gelijmt met 24 uurs epoxy en nu maar wachten..tot morgen dan gaan we kijken hou we de motor er op kunnen schroefen..

paar foto's
743650776_5_9XSv.jpeg

743651215_5_6nME.jpeg

743652068_5_6oTI.jpeg

743651623_5_85Kw.jpeg

Hallo Joop,

Als het goed is moet je de frisdrank flessen van duitsland zelf hebben.
niet de originele coca cola flessen.
de flessen in duitsland zijn iets ranker als het goed is, en ook iets minder stug/hard.
ik heb er ook een paar gehad in 1 van mijn kisten.

het kan goed zijn dat die er zo ingaan

gr Maikel

Hey Joop
Ik ken iemand die vlak bij de duitse grens woont, vlak bij een drankenhandel.
Als we daar eens met een schuifmaat op zak een middagje gaan doorbrengen?
mrlavo

P/S zonder alcohol natuurlijk

Hey.. bedankt....ben vanavond bij W&W modelbau geweest voor wat spulen te halen voor mijn mini pulsjet fun jet..en daar lag ook een dranken handel in de buurt...maar ik heb daar niks passend kunnen vinden voor de delta...maar wil best een keertje met je mee meneer trebmal.

mvg
Joop

Laatst bewerkt:
Jouw heli heeft toch gevlogen?!

hoi...

Weer een dramatishe middag op het vliegveld gehad vandaag .

Ik heb je heli toch zien vliegen Joop (RICHTING KOFFERBAK)

Ik heb zelf ook de iets slankere 2 liter cola fles in de Jetco.
Zal ik er 2 voor je meenemen?

BTW, wat een mooi model heeft Jinx daar in zijn handen zeg!
Ik heb een abbo op jouw draadje genomen.

Veel succes met de bouw!

Hahaha Joop en heli's ik moet zeggen dat dat wel een fiasco was ja (voor z'n heli dan)

Goed werk Joop !!
Ik ben benieuwd naar de eerste vlucht.
Maar ik denk wel dat je wat aan je elastiekjes van je schans moet doen want het was al krap aan met de pijp toen.
Probeer eens bij het rubberhuis Het Rubberhuis - Producten in Maastricht het juiste elastiek te vinden.

Gr Matthijs

He , Joop , als je kist klaar is ben ik klaar om een potje hard en laag te raggen samen met jou !!! groet Wim

Back