Hallo allen,
Na de Gato nu dan de Engel type VII/C aangeschaft
nu had ik een meevaller en Engel een niet onaardige aanbieding dus dat helpt wel met zo'n aanschaf.
En dus na een paar dagen stond dit bij ons in het halletje

De postbode had dus weer rug pijn deze dag
Maar inpakken kunnen ze daar wel bij Engel
daar hebben ze vast een artiest voor of zo.
En na twee uur uitpakken heb je de kamer vol piepschuim en papier liggen maar niet voor niets is dit zo ingepakt want alles is zonder beschadiging overgekomen.
Maar goed dat zal jullie minder interesseren.
Het kost wel wat, maar volgens mij kan geen één fabrikant leveren wat Engel hier even laat zien.
De romp geheel van epoxy en dan van geweldige kwaliteit, met elke klinknagel, luik, lasnaden etc op de zover bekend de juiste plek.
Detail neus,
Vlak fundatie,
Stukje dek detail,
Drie dozen beslag,
Waar wel erg mooie dingen uit kwamen,
Waaronder een overdreven gedetailleerd kanon

Reling werk,
Een toren waar Dreamarts nog wat van kan leren
ook het resin werk is niet te vergelijken met wat ik tot hiervoor van Engel gezien had, dat hebben ze echt wel verbeterd.
En zo kan ik nog wel even door gaan.
Ik was best wel wat bezorgd van wat komt er binnen en hoe ziet het er uit en hoe past het allemaal maar ik moet zeggen dat ik behoorlijk enthousiast ben over wat ik hier heb liggen.
Jullie weten ik ben geen scratch bouwer, maar een kit bouwer die ik dan op een hoger plan probeer te brengen maar of dat bij deze kit nodig of mogelijk is dat zal de tijd wel uit maken.
Dat het niet simpel zal worden dat staat wel vast maar dit is wel weer een heel mooie uitdaging om aan te beginnen.
Wordt vast wel weer vervolgd,
Groeten,
Jan.
Na de Gato nu dan de Engel type VII/C aangeschaft

En dus na een paar dagen stond dit bij ons in het halletje

De postbode had dus weer rug pijn deze dag

Maar inpakken kunnen ze daar wel bij Engel

En na twee uur uitpakken heb je de kamer vol piepschuim en papier liggen maar niet voor niets is dit zo ingepakt want alles is zonder beschadiging overgekomen.
Maar goed dat zal jullie minder interesseren.
Het kost wel wat, maar volgens mij kan geen één fabrikant leveren wat Engel hier even laat zien.
De romp geheel van epoxy en dan van geweldige kwaliteit, met elke klinknagel, luik, lasnaden etc op de zover bekend de juiste plek.
Detail neus,

Vlak fundatie,

Stukje dek detail,

Drie dozen beslag,

Waar wel erg mooie dingen uit kwamen,
Waaronder een overdreven gedetailleerd kanon

Reling werk,

Een toren waar Dreamarts nog wat van kan leren

En zo kan ik nog wel even door gaan.

Ik was best wel wat bezorgd van wat komt er binnen en hoe ziet het er uit en hoe past het allemaal maar ik moet zeggen dat ik behoorlijk enthousiast ben over wat ik hier heb liggen.
Jullie weten ik ben geen scratch bouwer, maar een kit bouwer die ik dan op een hoger plan probeer te brengen maar of dat bij deze kit nodig of mogelijk is dat zal de tijd wel uit maken.
Dat het niet simpel zal worden dat staat wel vast maar dit is wel weer een heel mooie uitdaging om aan te beginnen.
Wordt vast wel weer vervolgd,
Groeten,
Jan.
Laatst bewerkt door een moderator: