Bouwtekening Graupner Moonraker gevraagd

Discussie in 'Algemeen scheepsbouw' gestart door seahawk32, 10 apr 2017.

  1. seahawk32

    seahawk32

    Lid geworden:
    9 jul 2010
    Berichten:
    49
    Locatie:
    Landgraaf
    Gevraagd bouwtekening van de Graupner Moonraker. Ik heb er een overgenomen via marktplaats, met werk aan, op zich geen probleem, maar zou graag kopie van originele tekeningen willen hebben voor restauratie.

    Wie kan me hierbij helpen? Uiteraard tegen betaling of wellicht ruilen tegen andere tekeningen van boot.

    Eventuele andere bouwtips ook altijd welkom ;-)

    Alvast bedankt.
    Grt,
    Bert
     
  2. seahawk32

    seahawk32

    Lid geworden:
    9 jul 2010
    Berichten:
    49
    Locatie:
    Landgraaf
    Ok heb inmiddels de tekeningen (niet via hier helaas) en ben bezig met restauratie. Gezien geen interesse hier zal ik maar geen verslag plaatsen dan.

    Wellicht later als ik aan mijn andere boten begin. Heb inmiddes 4 andere sets gekocht, incl tekeningen. Dus kan lekker aan de slag voorlopig.

    Tips en tricks voor de Moonraker altijd welkom, via pm, maar ik verwacht geen reacties hier blijkbaar, jammer.

    Dus van mij mag dit draadje gesloten worden
     
  3. Bert V

    Bert V verslagschrijvers

    Lid geworden:
    7 apr 2009
    Berichten:
    1.199
    Locatie:
    Steenbergen
    Bert, jammer dat er niemand gereageerd heeft.
    Ik had je ook niet kunnen helpen aan een tekening maar had een eventueel verslag graag gevolgd.
    Ik denk te kunnen stellen dat dat voor meer mensen in dit deel van het forum geldt.
    Misschien is je eerste berichtje vanwege andere kort daarop geplaatste posten in het zelfde forumdeel te snel naar de achtergrond verdwenen en ligt de oorzaak mogelijk helemaal niet bij de onvoldoende belangstelling maar dat te weinig mensen je post zo direct gezien hebben :weetnie:. Dit komt voor en is teleurstellend voor degene die iets wil starten maar geen reactie krijgt.

    Mocht je toch nog besluiten iets van je Moonraker te gaan plaatsen:rolleyes:. Ik ben wel benieuwd :).
    Groet, Bert
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2017

Deel Deze Pagina