Bouwtekeningen binnenvaartschip

Discussie in 'Werkschepen' gestart door ruben1132, 6 feb 2017.

  1. ruben1132

    ruben1132

    Lid geworden:
    1 jul 2011
    Berichten:
    29
    Locatie:
    beverwijk
    Goedendag!
    Ik ben bezig met de bouw van een binnenvaart schip 110×11.40 schaal 1:50 en vroeg me af of iemand tekeningen heeft van een woning? Vaar zelf op een duwsleepboot is lastig om dan een woning op te meten vandaar.
    Hoop dat iemand kan en wil helpen!
    Groetjes ruben oldenboom
     
  2. k-k

    k-k Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    12 jul 2012
    Berichten:
    13.040
    Locatie:
    Oostvoorne
    Hallo Ruben, Ongetwijfeld zullen er meerde bouwers van binnenschepen zijn, maar de eerste die me te binnen schiet en misschien wel iets heeft is Leen Keijzer. Hieronder een link naar zijn site. Een bouwverslag bijhouden op het Forum levert meestal ook wel iets op. Uit ervaring weet ik dat binnenschippers weinig vrije tijd hebben, maar een beetje wisselwerking is nooit weg. Succes ermee verder! Gr. Klaas.

    http://www.leenkeijzer.mijnalbum.nl/
     
  3. ruben1132

    ruben1132

    Lid geworden:
    1 jul 2011
    Berichten:
    29
    Locatie:
    beverwijk
    Heb bij leen mijn casco gehaald maar vroeg me af of iemand een tekening heeft maakt t net ff makelijker vandaar
     
  4. k-k

    k-k Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    12 jul 2012
    Berichten:
    13.040
    Locatie:
    Oostvoorne
    Dan houdt het voor mij even op Ruben. Dat wordt dan zelf iets tekenen, of hopen dat er een bouwer is die zo'n ding voor je "van de rol trekt". Succes verder met de bouw. Gr. Klaas.
     
  5. DutchViking

    DutchViking

    Lid geworden:
    31 aug 2006
    Berichten:
    102
    Locatie:
    Texel
    DutchViking Hallo Ruben,
    Ik kwam je vraag naar een tekening van een woning tegen.
    Ik heb iig 2 knipsels van een tekening met een zij en bovenaanzicht van een tanker met exact dezelfde maten als die van jou
    Groeten vanaf Texel
    Willem
     

Deel Deze Pagina