Bouwverslag BR 52 1/35 van Trumpeter

Discussie in 'Diorama's' gestart door erikborgers, 6 sep 2018.

1. erikborgers

erikborgers

Lid geworden:
    15 nov 2014
    Daarmee heb ik alles binnen wat ik wil, maar geen millimeter gebouwd. Voornemens met tender of railbed te starten. Maar ik nu vooral aan de richelieu

2. erikborgers

erikborgers

Lid geworden:
    15 nov 2014
    Dat verslag van Bichin lijkt zo maar te stoppen. Is daar een reden voor?

Laatst bewerkt: 12 sep 2018 om 22:55
  3. erikborgers

erikborgers

Lid geworden:
    15 nov 2014
    Geen goedkoop grapje zie ik. 50 - 70 eu ben je zo kwijt. Maar ja, wel een tool voor het leven en als je veel klinknagels/bouten maakt ….

4. Bitchin

Bitchin

Lid geworden:
    29 nov 2012
    Ja helaas wel

Ik woon in een vrij klein huis en woon daar met vrouw, dochter en kleindochter van 8 (dochterlief begreep hoofdstuk 4 uit het Biologieboek niet helemaal en was opeens zwanger op haar 17e, shit happens)

Dus een klein kamertje wat ik eigenlijk had gereserveerd voor de hobby werd dus ingepikt. En pappa cq. opa mocht bij godsgratie het aanrecht van 60 bij 60 cm gebruiken voor het bouwen en schilderen wegens het gebrek aan een eetttafel, had ik al geschreven dat ik een klein huisje heb?

gezien het feit dat de drie generatie vrouwen, normaal allergisch voor alles wat met een keuken te maken heeft, juist dan opeens van alles in de keuken moeten doen zodra ik daar mijn spullen neerzet, was het niet meer te doen om die grote BR52 daar uit te stallen, evenmin als de HMS Fly, de HMS Unicorn, the Snowberry 1/72, de twee F14's 1/32, de A10 1/32. en nog een 10 projecten

Dus ben ik voornamelijk aan het figuurschilderen of een paar uurtjes op zondagochtend aan een 1/35 voertuigje totdat de kleine zich weer komt melden

5. erikborgers

erikborgers

Lid geworden:
    15 nov 2014
    Ha, ik was al even bang voor iets ergers! Uitzicht op weer meer ruimte?

6. Bitchin

Bitchin

Lid geworden:
    29 nov 2012
    Zolang de woningbouw en gemeente geen poot uitsteken voor eigen volk voorlopig nog niet ben ik bang.

Heb haar maar geadviseerd een rijke boerenjongen op te zoeken, hoeft niet knap te zijn :koud::koud::koud::koud:

7. erikborgers

erikborgers

Lid geworden:
    15 nov 2014
    Houdt moed ;-)

Deel Deze Pagina