Nou, een beetje voorbarig want de aanvang van de bouw zal vast nog wel een paar weken duren maar het kan maar alvast een plekje hebben 
Vanmorgen dus bij een forumlid (een uiterst aangenaam persoon by the way) een onaangeroerde bouwkit van een Robbe Diamant zwever opgehaald.
Zojuist nog eens even uitvoeriger naar de inhoud van de doos gekeken en ik ben er blij mee.
Laten we zeggen net zo trots als een aap met 7 lu.... :twisted:
Alles lijkt nog compleet en het zakje met kleindelen is ook nog onaangeroerd in de originele verpakking.
Ook zelfs 2 cockpitkappen, 1 transparant en 1 in het nostalgisch blauw
Maar wat nu eigenlijk voor mij de leukste verrassing was is dit:
Een aantal bladzijden uit de mei en juni edities van de HB model & techniek uit 1981 met een 2-tal ervaringsberichten van de Diamant.
Zelfs de winkelprijs van destijds (355 gulden) wordt daarin vermeld en als ik me niet vergis was dat destijds nu niet echt het koopje van de week.
Voor wie interesse heeft wil ik het wel eens inscannen en toemailen.
Ik denk dat dit model ook wel als een 'Vintage' mag worden bestempeld.
Zodra de bouw start volgen er uiteraard meer berichten.
Ik ga hem niet snel in elkaar flansen en wil toch wel gebruik gaan maken van betere componenten dus het gaat zeer zeker niet op een weekje gedaan zijn.

Vanmorgen dus bij een forumlid (een uiterst aangenaam persoon by the way) een onaangeroerde bouwkit van een Robbe Diamant zwever opgehaald.

Zojuist nog eens even uitvoeriger naar de inhoud van de doos gekeken en ik ben er blij mee.

Laten we zeggen net zo trots als een aap met 7 lu.... :twisted:

Alles lijkt nog compleet en het zakje met kleindelen is ook nog onaangeroerd in de originele verpakking.
Ook zelfs 2 cockpitkappen, 1 transparant en 1 in het nostalgisch blauw

Maar wat nu eigenlijk voor mij de leukste verrassing was is dit:

Een aantal bladzijden uit de mei en juni edities van de HB model & techniek uit 1981 met een 2-tal ervaringsberichten van de Diamant.
Zelfs de winkelprijs van destijds (355 gulden) wordt daarin vermeld en als ik me niet vergis was dat destijds nu niet echt het koopje van de week.
Voor wie interesse heeft wil ik het wel eens inscannen en toemailen.
Ik denk dat dit model ook wel als een 'Vintage' mag worden bestempeld.

Zodra de bouw start volgen er uiteraard meer berichten.

Ik ga hem niet snel in elkaar flansen en wil toch wel gebruik gaan maken van betere componenten dus het gaat zeer zeker niet op een weekje gedaan zijn.