Bouwverslag Top Flite P47 .60 Razorback

Is er interesse voor (nog) een draadje over de TF P47??
vanavond ga ik nl. van start met mijn nieuwe aanwinst (eerste (sport)scale toestel)

Omdat ik graag wat feedback krijg van de ervaren mannen (bij mij op de club snappen ze niks van modificaties aan een bouwdoos (isie er niet in ARF dan?)) wil ik graag een draadje maken, maar alleen als er interesse is natuurlijk.

Ik hoor het graag!

Ja laat eens wat zien dan...

mijn eerst grote bouwproject.... heb nu het water al in mijn handen.
Net de tekening van het stabilo opgeprikt, en met folie afgedekt. Bedenk ik dat ik natuurlijk EERST een kopie had moeten maken verschalen van die mooie 1/72 tekeningen waar de werkelijke lijn tussen stabilo en hoogteroer op staat (en de precieze plaats van de scharnieren)

dus mijn kolomboormachientje maar opgebouwd en daarna woensdag verder

Sorry Garry...

Jazeker Femmo, nog een TF draadje is helemaal niet erg :noo:

Dus kom maar op :yes:

Ben van plan er in september ook eentje te bouwen, dus hoe meer info hoe liever, bij deze een abbo

Ik weet niet hoe ambitieus je bent maar ik denk dat je bedoelt, ik BEGIN in september met bouwen.....

Fff serieus, in het andere draadje over de P47 van Etienne heeft Geert een link naar RC universe staan, is een hele goeie.

PS waar staat uitgelegd hoe ik foto's en Smileys kan invoegen?

Laat ons niet langer in spanning zitten....
Hup met die foto's....

Hierbij een abotje...

Success met de bouw

C'ya
Hans

@Femmo
Lol,
Ik BEGIN in september aan de bouw, maar natuurlijk geniet ik nu al mee van de bouwverslagen.
Dat gaat mijn eerste zelfbouw worden. Nu ben ik nog aan 't vliegen met een calmato en ben hééééél erg geïnteresseerd in Warbirds van WOII.
Hoop dat het bij mij net zo goed gaat lukken als in de andere bouwverslagen.

Greets and keep up the good works.

Leuk, nog een top flight p-47, ik heb er ook een gebouwd en ik vond het een erg leuke bouwdoos, succes met bouwen gaat vast goed komen. Voor welke versie ga je? De razorback met de hoge rug of de bubble top met de lage rug? En al een mooi kleurenschema in gedachte?

Leuk, nog een top flight p-47, ik heb er ook een gebouwd en ik vond het een erg leuke bouwdoos, succes met bouwen gaat vast goed komen. Voor welke versie ga je? De razorback met de hoge rug of de bubble top met de lage rug? En al een mooi kleurenschema in gedachte?

Ik wil graag de Razorback maken, lekker dik!
kleurenschema, ai wat moeilijk. Ik ben er nog niet uit.

Hey Femmo!

Laat maar zien! Indien je 'online'hulp nodig hebt steun ik je graag! ;)

Mijn draadje ligt al weer even stil... alweer!! :rolleyes:....:( Dit door domweg geen tijd :cry: Maar ik zit hier nog regelmatig te kijken dus als je ergens mee zit zeg je het maar!

Bij deze ook abbo'tje :cool:

mzl,

Tjen

:thumbsup:

begonnen aan stabilo, even geen camera bij de hand dus als ik weet hoe ik die foto van mijn telefoon af krijg plaats ik 'm!

Hello Femmo,
Ik zag in het andere bouwverslag dat je alles had besteld in de states. Bij welke online-shop heb je dit gedaan en wat zijn jouw ervaringen hiermee? Ik wil er ook eentje bestellen en heb gezien dat de bouwdoos in de states aan 169€ staat bij towerhobbies.

Greets from Dimi

Hello Femmo,
Ik zag in het andere bouwverslag dat je alles had besteld in de states. Bij welke online-shop heb je dit gedaan en wat zijn jouw ervaringen hiermee? Ik wil er ook eentje bestellen en heb gezien dat de bouwdoos in de states aan 169€ staat bij towerhobbies.

Greets from Dimi

alles extra's en retracts besteld bij Tower Hobbies
kist is daar ook goedkoper, (hier €199) maar die heb ik hier gekocht.

De bestelling wordt nu "gepickt" dus hoe het afloopt weet ik nog niet

ik hou je op de hoogte

:help:
C:\Documents and Settings\Ajilon\Mijn documenten\Thunderbolt\pict0015.jpg
dit werkt dus niet

Hoe Kan ik dan wel een foto plaatsen???

Kan ik nergens gewoon een browse venster openen mijn jpg selecteren?

ook op het helpdesk gedeelte kom ik niet verder helaas:hammer:

Laatst bewerkt:
Hallo Femmo,

Aangezien je zelf een draadje bent gestart is het handiger om hier verder te gaan. Ik denk dat je met de modificaties die je opnoemt er een behoorlijk schaalgetrouwe kist van kan maken. Als je echt wil weten hoe alles zich verhoudt tot de echte P-47 zul je wat 3-views moeten opduikelen en deze vergelijken met de bouwtekening. Maar dan ga je wel erg ver.

Waar je wel voor op moet letten is het gewicht. Je kunt bij de wat kleinere kisten (zoals deze) helaas niet onbeperkt schaaldetails toevoegen. Dus als je tijdens de bouw mogelijkheden ziet om gewicht te besparen zou ik dit zeker doen.

Groet,

Geert

Laatst bewerkt:
Back