Brabantse Offroad Modelbouw Baan - Bergen op Zoom

Discussie in 'Verenigingen' gestart door leo-rcc, 28 dec 2010.

  1. leo-rcc

    leo-rcc

    Lid geworden:
    23 mei 2007
    Berichten:
    1.932
    Locatie:
    Hoogvliet




    De allereerste rondjes over de nieuwe baan. Hij is nog niet af, er zitten nog geen schansen in en dergelijke. Met dank aan Martijn voor de filmpjes.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  2. Mystikal

    Mystikal

    Lid geworden:
    6 jul 2011
    Berichten:
    409
    Locatie:
    Etten-Leur
    Heb vandaag ook wat info opgevraagd. Weet iemand of je alleen in het weekend kan rijden of ook door de week? We zijn met 3 Hyper 10SC auto's en reden voorheen in Vlijmen, maar dit is veel interessanter voor ons qua afstand (Etten-Leur).

    Ik hoor het vast wel en kom graag een keer kijken/rijden als de baan af is.


    Inmiddels antwoord:Er kan alleen elke zondag gereden worden. Verder zijn de faciliteiten wel erg goed volgens mij!
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2012
  3. leo-rcc

    leo-rcc

    Lid geworden:
    23 mei 2007
    Berichten:
    1.932
    Locatie:
    Hoogvliet
    De faciliteiten zijn geweldig. Het is een manege, en vanwege de paarden en les nemende ruiters wil men niet dat we door de weeks of op Zaterdag rijden. Zondag is de manege dicht voor ruiters, dan kunnen wij met Nitro en electro rijden op ons eigen stukje van het terein.
     
  4. TommRSD

    TommRSD

    Lid geworden:
    21 jan 2012
    Berichten:
    8
    Ik was op de fiets vanmiddag, ik wilden even langs rijden om te kijken, maar sloeg de verkeerde weg in. XD ik had niet op google maps gekeken voor ik wegging. Ik heb wat video's gezien op jullie site en de baan ziet er goed uit!!
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2012

Deel Deze Pagina