brandstof auto kopen

hallo,

ik ben opzoek naar een brandstof auto.
ik heb nog niets in gedachten, ik wil niet te veel meer dan €300 uitgeven
heeft iemand ergens ervaring mee?
ik hoor het graag!

mvg

Reactie brandstofwagen

Hoi

HPI is wel een goed merk ,geen problemen met onderdelen .
Je wilt niet meer al 300 euro geven ?
Ik heb hier een haast nog nieuwe HPI Nitro Bullet staan ,alleen zonder zender
Maar voor 50 euro koop je van Traxxas een 2.4 GHZ zender nieuw
Ik wil 225 euro voor deze wagen hebben
Heb net 5 tankjes gereden incl inlopen .
Laat maar weten stuur eventueel je mail adres dan kan ik je een foto sturen
mvg Fred

Ik heb nog wel een Xray NT18T voor je.
moet alleen een lader en een nieuwe gloeiplug gehaalt worden,
heeft 7 tankjes gelopen incl inlopen

voor 175 is die van jou ;)

Heb je een Privebericht gestuurd

Brandstof auto

Ik weet niet of je veel ruimte hebt en een glad wegdek, maar ik heb een complete FG Porsche GT1 te koop voor iets meer dan 300 euro.
Dat is voor deze wagen geen geld en het voordeel is dat je niet hoeft voor te gloeien, constant afstellen, vette wagen, afslaan, etc.
Auto heeft allleen een proefrit ehad in 2002, daarna jaren op de kast gestaan en technisch 100% in orde.

Als je meer details wil stuur me een PBtje.

Mvg,

Jan.

Ik het voordeel is dat je niet hoeft voor te gloeien, constant afstellen, vette wagen, afslaan, etc.

Kappen met dit soort idiote opmerkingen. Bigscale is ook niet heilig gezien de vele topics over niet of slecht starten/lopen van een bigscale. Een nitromotor laat zich prima starten en afstellen maar net als met alle andere technische bezigheden moet je je er even in verdiepen.

Misschien moet de topicstarter even aangeven wat zijn voorkeur heeft, onroad of offroad, klein middiel, groot. Of in het geval van offroad, buggy, truggy monstertruck.....

Ik zou iig niet beginnen met een Xray NT18T ......

Dat heeft weinig tot geen bruikbare waarde als het om rijden gaat omdat je dat simpelweg bijna nergens kunt met die dingen. Of je moet een kunstgrasbaan in de achtertuin hebben liggen......

De NT18's zijn leuk (heb zelf zowel de MT als de T) , maar de geschikte ondergronden zijn gewoon erg ver te zoeken en gewoon buiten niet of nauwelijks te vinden.

Enige waar ze nog een beetje uit de voeten kunnen is op staat maar daar zijn de bandjes van de NT18T zo op....

hongnor mutilator RtR

Wel wat duurder, maar wel een goede auto! Let echter wel op dat je nog startbenodigheden nodig hebt, wat ook ongeveer €50 gaat kosten!

Anders ook even verder zoeken hier bij de "te koop" forums, truggys zijn alleen eigenlijk vaak (nieuw) wel duur!

Ik weet niet of je veel ruimte hebt en een glad wegdek, maar ik heb een complete FG Porsche GT1 te koop voor iets meer dan 300 euro.
Dat is voor deze wagen geen geld en het voordeel is dat je niet hoeft voor te gloeien, constant afstellen, vette wagen, afslaan, etc.
Auto heeft allleen een proefrit ehad in 2002, daarna jaren op de kast gestaan en technisch 100% in orde.

Als je meer details wil stuur me een PBtje.

Mvg,

Jan.
Tsja jammer met die problemen maar die heb je nu eenmaal met een fg uit 2002....

Back