Brushless 1/8 HPI Savage

waarom de e-revo?
de savage heeft waarschijnlijk sterkere diffs(1/8 diffs vs 1/10diffs) en ze hebben straks beiden een mamba monster max brushless setje erin.

Ja, idd zowizo is de e-revo leuker :P
En hier in België gaan er zowizo wel meer mensen komen met een brushless savage en dan is het natuurlijk leuker om ze te ownen (jep, ik ben een gamer xD)
met een e-revo!

Beide maken gebruik van de mamba monster, zowel de brushless e-revo, en de savage flux.... en volgens mij ook bijna exact dezelfde motor... Mijn keus zou wel voor de e-revo brushless zijn. In mijn geval vindt ik die persoonlijk wat mooier, en het ligt naar mijn gevoel war stabieler iop de weg. kan dat alleen niet concluderen mits ik de savage flux uit heb geprobeerd natuurlijk. Het is wel een bak met potentie...:celebrate:

Heerlijk die trekkracht!

Als ik zou moeten kiezen voor de E-Revo of Savage zou ik voor de Savage gaan, vind in het algemeen dat HPI onderdelen beter uitzien en ook stabieler zijn..
Wegligging: Traxxas is echt een anti-wegligging merk in mijn ogen.. Ook al zal de E-Revo beter presteren kwa wegligging omdat ie lager dan de Savage ligt..

HPI Zal wel flink wat geld verdienen met deze mooie truck, en ook nog eens 1/8 maat!

- Patrick

Traxxas een 'anti-wegligging merk'? Ik ben benieuwd naar je logische redenering hierachter. Dus laat maar horen. :)

de revo is toch écht 1/10 en heeft 1/10 diffs. Daar passen zonder (dure) modificaties geen 1/8 diffs in. Al zijn ze nu wel bezig om te kijken of losi lst diffs in de revo te passen zijn.

De Savage Flux is een totaal andere wagen dan de E-Revo, ik lees tot nu toe bijna alleen maar positieve berichten op ,t RadioControleZone forum.
Wegligging schijnt juist beter te zijn dan de Savage, misschien alleen hardere veren erin.

Denk dat ik zelf ga voor de E-Revo brushless edition,

het is maar net op welk forum je bent. de een is positiever over de revo en de ander over de savage. het is maar net waar je eigen voorkeur naar uit gaat. ik denk dat het beide goede auto's zijn. als je een goede wegligging belangrijk vindt, dan is de e-revo misschien de betere keuze.

ik heb een savage gehad maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor de E-Revo gaan.
alleen al om het weggedrag van de savage.(helemaal ***)
De savage vliegt bij een beetje snelheid al om dus kan de revo alleen maar beter zijn aangezien de nitro al een betere race truck was. de ERevo is alleen maar beter neem ik aan.

Mha, deze Savage ligt ook wel iets lager, dus misschien zal hij iets minder snel omvallen;)

Het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat inderdaad, beide lijken ze me kwalitatief prima;)

Back