BT Goggles - 100 euro FPV set

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door BasTijs, 19 okt 2012.

  1. denkisnaa

    denkisnaa

    Lid geworden:
    17 jan 2012
    Berichten:
    212
    Locatie:
    Dordrecht
    Omdat ik geen betaalbaar scherm kon vinden met een minimale resolutie van 720x576 (max resolutie voor pal) heb ik pas een video naar vga converter gekocht. Koste me 15 euro.

    Ik heb nog wat pc monitoren liggen die 4:3 zijn en plat (lcd denk ik) en een resolutie hebben van max 1280x1024, nu kan ik dus voor 15 euro op een groot beeld met een hoge resolutie (voor fpv begrippen) gaan vliegen, volgens wat revieuws is de vertraging niet zichtbaar dus ik ben benieuwd.

    Oudere pc monitoren kosten op mp geen drol meer dus lijkt me een mooie oplossing, alleen niet voor een diy bril maar gewoon los met een kap tegen de zon.
     
  2. benpen

    benpen

    Lid geworden:
    27 sep 2013
    Berichten:
    81
    Locatie:
    lanaken, limburg BE
    hallo die setjes had ik dus ook gezien, maar alleen heb ik wat bang om deze te bestellen met levering in Belgiƫ. Ik weet niet hoe groot de kans is dat de douane het in beslag neemt maar als ik het zo goed begrijp is die kans voor Belgiƫ redelijk groot.

    Hoe zijn jullie ervaringen met het leveren van zendapparatuur vanuit de verre landen? Als ik het goed begrijp is er in Nederland niet echt een probleem? Als dat klopt ga ik maar eens op zoek naar iemand met een Nederlands adresje aangezien ik 500m van de grens woon moet dit nog wel lukken denk ik
     

Deel Deze Pagina