cloon 8 kanaals ontvanger van futaba

ook mail

Er zullen er wel méér deze mail ontvangen hebben (ik ook dus :-).

Het zijn 22.76 Eurootjes
Niet duur, gegeven het feit dat ik voor de goedkoopste Futaba-ontvanger (7 kanaals) een kleine 80 euro (incl. verzendkosten) heb neergeteld.
Zelfs al tel je hier nog 20 dollar verzendkosten bij dan is tie nog niet duur.

Toch nog ff de reviews afwachten

Ik denk dat er wel veel meer deze mail kregen .:rolling:

Voor een schuimpje zeker te gebruiken , voor de grotere kisten heb ik al 6 ontvangers.

Mvg Johan

hoop dat dit betekend dat futaba zijn prijzen ook eens wat gaat aanpassen ben zelf wel merk gebonden en wil zeker weten dat deze ontvangers even goed zijn als die van futaba voor ik deze in een toestel stop

fijt is wel dat je 5 van deze ontvangers kan kopen inplaat van 1 futaba ontvangers
mischien wel ideaal voor het watervliegen heb hier al 1 futaba mee gemold en dat doet toch meer pijn als een ontvanger van 23 euro

Laatst bewerkt:
heb ook een besteld.

is wel het proberen waard in een easystar.

in mijn grotere kisten blijven het gewoon de futaba onvangers.

zelfde

futaba-2-4-ontvanger

Heb mijn 6008 Futaba even open gehad en de print ziet er precies zo uit als op de 8 kanaals 2.4 Ghz ontvanger die ze nu bij HC hebben.
Zelfde fabriek zo te zien op het eerste gezicht.
Had er vorige week al 2 besteld bij ze en ben heel benieuwd maar heb het volste vertrouwen erin.

Groet Ger.

Laatst bewerkt door een moderator:
zal ik deze ontvanger ook kunnen gebruiken met mijn Futaba 6EX 2,4 Ghz zender
dit omdat deze zender maa 6 kanalen heeft en de ontvanger 8 kanalen

Er zijn er 2 naar me verstuurd. Zodra ik ze ontvangen heb, bouw ik ze in de parkmaster en de funjet in. Een snel ervaringsberichtje volgt.

Op dit moment bij een grote modelbouwwinkelketen in Nederland als dagaanbieding. Van € 75,- voor € 59,-.

De 2 bestelde Orange Fasst receivers kwamen vanmiddag per post bij me aan. Ik heb beide aan mijn TM-7 moduul gebonden. Dat was een fluitje van een cent: hou de bind knop ingedrukt terwijl je de spanning op de ontvanger zet. Binnen een seconde is ie gelinkt aan de zender.
Vanavond enkele vluchten gemaakt totdat de regen verder vliegen verhinderde. Met een Funjet tot aan de zichtgrens vliegen was geen enkel probleem. De servo respons en resolutie doet in niets onder voor een originele Futaba ontvanger. De print en zijn componenten zien er netjes uit (ik ben leek, dus hecht daar niet al te veel waarde aan), de antennes hebben een ruime lengte en zijn met connectoren gelijk aan Futaba's eigen met de print verbonden.
Voor de 29.99 dollar die ik er per stuk voor betaald heb een echte winnaar IMHO.

Laatst bewerkt:
Back