we kunnen hier nog een jaar blijven zitten en dan moeten we weg naar ons nieuwe plekje @gerard dankje nu de wasmachine?
Het is nu wel zeker we mogen naar de Munt 2 fase 2 kijk voor meer informatie op de link http://home.planet.nl/~frate049/toekomst.htm Het wordt waarschijnlijk in de loop van 2005
Om nog even op het oorspronkelijke onderwerp terug te komen: Wij vliegen in Vijfhuizen, onder de rook van Schiphol en kregen vorig jaar mei, drie dagen voor de vijfde baan openging te horen dat onze vergunning met onmiddelijke ingang werd opgeheven aangezien de vliegtuigen van de vijfde baan een touch and go procedure over ons veld zouden kunnen uitvoeren. Na heeeeeeeel veel gepraat en gesoebat met de betreffende instanties hebben we een nieuwe vergunning kunnen bemachtigen. Echter de vlieghoogte bij ons is nu verlaagt van 100 m1 naar 45 m1 en dat is niet veel kan ik je zeggen. Zwevers kunnen nu niet meer bij ons vliegen, oefenen voor de F3A en F3B ook niet meer. de KNVvL heeft ook hier trouwens niets aan gedaan. Waarom bestaat zo'n instantie uberhaupt nog. De contributie wordt naar mijn idee luiter en alleen nog besteed aan het vervoeren van juryleden (en familie) naar wedstrijden. Maar dat is volgens mij weer iets voor een ander draadje. :?
Bij ons in de club hebben we jaren geleden al een voorstel gedaan aan de leden dat ze zelf maar moesten weten of ze lid van de KnVVL wilde blijven. Als je wedstrijden doet moet je wel. De club zelf bleef wel lid ,maar nu ook niet meer. De KnVVL klopt bij de modelvlieg clubs een hoop geld uit de zak en krijgt er niets voor terug (er zijn clubs die zeggen dat je er wel wat voor terug krijgt). En de modelvlieg clubs zijn meestal niet zo kapitaal krachtig . Als dat zo was gingen ze wel naar de beurs. :lol:
de laatste ondwikelingen dit komt uit de krand van donderdag (ik en men vader(guus) staan op de foto)
Uiteraard maken die bedrijven geen geluid :? 's Avonds na vijven en in het weekend werken er veel mensen over die last van modelvliegen zouden kunnen hebben :?