CNC bouwer gezocht

Discussie in 'CNC' gestart door gijs10, 27 jul 2010.

  1. gijs10

    gijs10 Guest

    Hi,

    Ben nieuw hier. Wil graag een CNC machine bouwen in mijn werkplaats. Ik werk bij een ontwerp buro dat vaak experimentele projecten instapt, een CNC zou voor onze kunstprojecten zo veel meer vrijheid betekenen, ik kan niet wachten tot ik er mee aan de slag kan :)! Echter na het lezen van de diverse fora denk ik dat het mijn pet te boven gaat. Dus dacht ik wellicht heeft iemand zin om er een voor mij te bouwen?!

    Waar ik naar op zoek ben is een oerdegelijke (metalen) CNC, het liefst een die standaard platen kan bewerken (125-250 cm), met professionele onderdelen, voor dagelijks gebruik.

    Wie wil er tegen een schappelijke vergoeding aan een dergelijk project meewerken?

    Groet,

    Gijs
     
  2. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
    Dus als ik het goed begrijp wil je een machine met industriele afmetingen en dito kwaliteit tegen een amateurprijs?
    Ik denk dat een fabriek een dergelijke machine goedkoper kan bouwen dan een prive-persoon (tenzij deze het natuurlijk voor een belachelijk laag bedrag doet, maar dat zal toch niet de bedoeling zijn?)
     
  3. Gert-Jan

    Gert-Jan

    Lid geworden:
    27 sep 2007
    Berichten:
    756
    Locatie:
    Ureterp
    Mocht je toch zelf willen bouwen dan zou ik bij bedrijfen als bzt eens gaan kijken naar hun constructie. Super simpel maar wel zeer stijf.

    Gert-Jan
     
  4. corvl

    corvl verslagschrijvers

    Lid geworden:
    6 sep 2002
    Berichten:
    2.554
    Locatie:
    Tirol -Oostenrijk
  5. helipat 21

    helipat 21

    Lid geworden:
    17 jun 2008
    Berichten:
    44
    Locatie:
    in de kelder voor nu
    Hoi, ik ben ook een portaal frees aan het bouwen en zoals Cor al zegde, het ziet er moeilijker uit dan de werkelijkheid is. Je moet je wel verdiepen in de materie maar het blijft goed te doen. Ik wil hem gaan gebruiken om mallen te maken.

    Ik heb je een pb. gestuurd voor meer info.

    mvg.Pat
     
  6. Bruno van Hoek

    Bruno van Hoek Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    10.743
    Locatie:
    Almere, MVA (ex-Daedalus Amsterdam)/ PH-SAM/F23D
  7. plotterwelt

    plotterwelt

    Lid geworden:
    5 aug 2006
    Berichten:
    15.627
    Locatie:
    Oss
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  8. Jaap Gaasbeek

    Jaap Gaasbeek

    Lid geworden:
    22 apr 2006
    Berichten:
    2.691
    Locatie:
    Eerbeek
    Een verdeeltafel is niets anders als een tafel waar je alles op kunt verdelen.

    [​IMG]


    Gr Japioooooooo
     

Deel Deze Pagina