Connect iphone met Traxxas link, TQi transmitter problemen

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door JWB, 24 mei 2015.

  1. JWB

    JWB

    Lid geworden:
    24 jan 2014
    Berichten:
    49
    Locatie:
    Breda
    Hallo,

    Ik heb een probleem om de Traxxas link app te connecten met de TQi transmitter (zonder bluetooth) met mijn iPhone. Zodra ik de iPhone in de docking base schuif, blijft het TX icoontje rood en komt de melding "Transmitter Link Required". Omdat de app geen verbinding kan maken met de transmitter, kan ik ook geen firmware updates installeren. Het betreft iPhone 4 met iOS 7.1.2, de Traxxas link app versie is 5.2.1.5295 en de RC is een E-revo brushless versie. Ik had de E-revo al even niet meer gebruikt, en de iPhone is in die tussentijd ook geupdate. Voorheen was het gewoon een kwestie van de iPhone in de docking base, alles aanzetten en klaar. En nu is het met geen mogelijkheid meer aan de praat te krijgen.

    Ik heb de transmitter al gereset. Ook al opnieuw verbonden met de receiver. Mocht niet helpen. Heeft iemand hetzelfde probleem?
     
  2. Biem 01

    Biem 01

    Lid geworden:
    2 jan 2015
    Berichten:
    289
    Locatie:
    Haarlem
    Ik heb zelf geen traxxas maar miss moet je de app updaten of kan het gewoonweg niet functioneren met ios7 of nieuwer.
     
  3. Umit

    Umit

    Lid geworden:
    30 mrt 2020
    Berichten:
    2
    Locatie:
    NL
    Ik heb een probleem om de Traxxas link app te connecten met de TQi transmitter (zonder bluetooth) met mijn iPhone. Zodra ik de iPhone in de docking base schuif, blijft het TX icoontje rood en komt de melding "Transmitter Link Required". Het betreft iPhone 4 met iOS 7.1.2, de Traxxas link app RC is een E-maxx brushless versie. En nu is het met geen mogelijkheid meer aan de praat te krijgen.
    Ik heb hetzelfde probleem. Hoe heb je het probleem eigenlijk opgelost ? ik kom er niet uit.
     
  4. Umit

    Umit

    Lid geworden:
    30 mrt 2020
    Berichten:
    2
    Locatie:
    NL
    Ik heb hetzelfde probleem. Hoe heb je het probleem eigenlijk opgelost ? ik kom er niet uit.
     

Deel Deze Pagina