Ik heb geruime tijd geleden gezocht naar een simpele manier om huiduitslagen te kunnen maken aan de hand van het lijnen- en spantenplan.
Ik heb me toen maar beholpen met een stuk karton over de romp te leggen en pas te knippen.
Gisteren kreeg ik een persoonlijk bericht met de vraag of ik die studieboeken nog had die ik van een mede bouwer had gekregen.
Het zijn aardige pillen en ik heb nog geen tijd om te gaan studeren (volgend jaar pas).
Ik heb het eerste hoofdstuk hier als foto's geplaatst.
De kwaliteit van de originelen is dermate slecht dat het soms wel zoeken is wat er gestaan zou kunnen hebben.
De hele cursus is op PDF beschikbaar, dankzij de medewerking van Ad.
Mocht er meer belangstelling hiervoor zijn hoor ik dat graag.
Mochten er protesten zijn laat het dan ook weten dan zit ik mogelijk niet voor niets hier mijn bouwtijd te verdoen.
De reden dat ik het onder bouwverslagen plaats is dat ik dan wat makkelijker kan vegen, waarvan ik hoop dat dat niet noodzakelijk is.
Mocht voor dit verslag een betere plaats bestaan hoor ik dat ook graag.
pdf Gusto boek blz. 1 t/m 122 Grootte van het bestand is ca. 52 Mb.
Ik heb me toen maar beholpen met een stuk karton over de romp te leggen en pas te knippen.
Gisteren kreeg ik een persoonlijk bericht met de vraag of ik die studieboeken nog had die ik van een mede bouwer had gekregen.
Het zijn aardige pillen en ik heb nog geen tijd om te gaan studeren (volgend jaar pas).
Ik heb het eerste hoofdstuk hier als foto's geplaatst.
De kwaliteit van de originelen is dermate slecht dat het soms wel zoeken is wat er gestaan zou kunnen hebben.
De hele cursus is op PDF beschikbaar, dankzij de medewerking van Ad.
Mocht er meer belangstelling hiervoor zijn hoor ik dat graag.
Mochten er protesten zijn laat het dan ook weten dan zit ik mogelijk niet voor niets hier mijn bouwtijd te verdoen.
De reden dat ik het onder bouwverslagen plaats is dat ik dan wat makkelijker kan vegen, waarvan ik hoop dat dat niet noodzakelijk is.
Mocht voor dit verslag een betere plaats bestaan hoor ik dat ook graag.
pdf Gusto boek blz. 1 t/m 122 Grootte van het bestand is ca. 52 Mb.
Laatst bewerkt: