D3D - Dutch 3D competition......... Help !

Discussie in 'F3C & D3D' gestart door winkje, 27 sep 2005.

  1. Raymond Houtman

    Raymond Houtman

    Lid geworden:
    12 mei 2006
    Berichten:
    40
    2e wedstrijd zaterdag in Meerhout

    Totaal rond de 20 deelnemers aan de start zaterdag in de 3 verschillende klasse.

    En natuurlijk mooi warm weer en hopelijk weinig wind.

    Tot zaterdag
     
  2. heimhelicopters

    heimhelicopters verslagschrijvers

    Lid geworden:
    23 mrt 2005
    Berichten:
    1.789
    Locatie:
    hengelo
    hallo allemaal,

    is er iemand die op de wedstrijd morgen het F3c wil filmen? Voor de bruikbaarheid van het materiaal voor mij (ons F3c geïnteresseerden...) lijkt het me het mooist als het geheel aan 1 stuk van achter de jury wordt gefilmd.

    Mocht iemand dit willen doen dan zou dat zeer gewaardeerd worden.
    Alvast mijn dank.

    Steven.
     
  3. Raymond Houtman

    Raymond Houtman

    Lid geworden:
    12 mei 2006
    Berichten:
    40
    Wedstrijd zaterdag 5 juni Meerhout

    Heren vliegers

    Denk er aan dat de A2 op vele punten is afgsloten dit weekend.

    Kijk voor alternatieve route,s

    Tot morgen.

    Raymond
     
  4. 666yeti666

    666yeti666

    Lid geworden:
    22 jul 2004
    Berichten:
    3.872
    Locatie:
    Nijmegen
    Goed dat je het even aangeeft !

    Hier meer info : A2 tussen Everdingen en Deil zes weekenden gedeeltelijk dicht


    Eerst weekeinde: 4 tot en met 7 juni


    De eerste weekendafsluiting vindt plaats in het weekend van 4 tot en met 7 juni.
    • In knooppunt Everdingen is op vrijdagavond 4 en zaterdag 5 juni de gehele dag de hoofdrijbaan van de A2 voor verkeer in zuidelijke richting (vanuit Utrecht richting Den Bosch) afgesloten. Het verkeer in noordelijke richting ondervindt geen hinder.
    • Op zondag 6 juni is de gehele dag en maandag 7 juni tot de vroege ochtend in knooppunt Everdingen de verbindingsweg vanuit A2 Utrecht richting de A27 Gorinchem afgesloten. De hoofdrijbaan van de A2 voor het doorgaande verkeer richting Den Bosch is dan weer open.
    • Bij aansluiting Vianen (11) is de oprit naar de A2 in de richting van Den Bosch het gehele weekend afgesloten.
    • In knooppunt Deil werkt Rijkswaterstaat aan de hoofdrijbanen in beide richtingen. Het verkeer rijdt tijdens dit weekend over parallelbanen.
    Op vrijdag 4 juni zijn vanaf 21.00 uur de op- en afritten afgesloten en vanaf 23.00 uur is de hoofdrijbaan afgesloten. De afsluitingen duren tot uiterlijk maandagochtend 05.00 uur.

    Rijkswaterstaat adviseert de weggebruiker goed voorbereid op reis te gaan. Informatie over omleidingen, andere weekendafsluitingen en de actuele stand van zaken is te vinden op deze website. Weggebruikers kunnen ook gratis bellen naar de landelijke informatielijn van Rijkswaterstaat: 0800-8002.

    Omleidingsroutes

    • Doorgaand verkeer op de A2 vanuit Utrecht richting Den Bosch wordt tijdens de afsluiting van de hoofdrijbaan A2 omgeleid vanaf knooppunt Ouderijn A2/A12 via knooppunt Lunetten A12/A27 richting Gorinchem. Bij knooppunt Everdingen kan het verkeer weer de A2 richting Den Bosch vervolgen. Volg B
    • Verkeer vanuit A2 Utrecht richting A27 Gorinchem rijdt tijdens de afsluiting van de verbindingsweg naar de A27 vanaf knooppunt Ouderijn A2/A12 via knooppunt Lunetten A12/A27 richting Gorinchem. Volg B
    • Verkeer vanuit Vianen richting A2 Den Bosch rijdt via de Stuartweg en Hagenweg richting aansluiting Hagestein/A27. Vanaf de aansluiting Hagestein kan het verkeer via knooppunt Everdingen zijn weg op de A2 richting Den Bosch vervolgen.
     
  5. henry luchtmeijer

    henry luchtmeijer

    Lid geworden:
    4 jul 2007
    Berichten:
    435
    Locatie:
    Bussum
    Ik had gepland om naar de 2 de ronde te komen van de D3D maar Damn helemaal in België en de A2 dicht wat een hell.... Ik hoop er in Valkenburg bij te zijn. Maar even een vraag waarom is de Dutch 3D in België het is toch een NL wedstrijd of is dit een uitwissel programma. In ieder geval wens ik alle deelnemers erg veel fun, het weer word top dus niet vergeten zonnebrand mee te nemen.
     
  6. Super john

    Super john verslagschrijvers

    Lid geworden:
    24 feb 2005
    Berichten:
    1.710
    Locatie:
    Omg. Utrecht
    Vandaag eens de sfeer van een wedstrijd dag wezen proeven in België en die smaakt naar meer. Zeer mooie vliegrondes gezien en ook weer een een hoop geleerd. Locatie was top, was wel erg warm maar we moeten wat te klagen hebben.

    Als het enigzins in mijn vermogen ligt dan wil ik toch richting de F3C gaan maar heb mij uitermate vermaakt met het bekijken van de verrichtingen van de 3D piloten.

    Wat ik mij wel afvraag is waarom er toch zo weinig belangstelling is voor de F3C klasse?? Met alle respect, Cees is een oude rot maar staat nog steeds boven aan, er moeten toch echt eens een paar jongere piloten opstaan om hem op te volgen!

    Is F3C saai? te moeilijk? ook enige info over de Nederlandse F3C wedstrijden is (bijna) niet te vinden. Zijn er überhaupt mensen die het F3C gebeuren een beetje volgen, buiten de huidige vliegers dan.

    Verder heb een paar fotootjes gemaakt en zal even kijken waar ik ze neer zal zetten, zal morgen of overmorgen een linkje plaatsen .
     
  7. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    De wedstrijd in Belgie is nog steeds minder ver rijden dan in Venlo of Odoorn, dus dat maakt mij niets uit.

    @ John,
    Jammer dat we niet gepraat hebben, ik had niet door dat jij er ook was.

    Ik heb vrijdag best lekker gevlogen, maar vandaag was niet zo geweldig. Mn set manouvres was acceptabel, maar bij mn freestyle was blijkbaar of een stekkertje losgeschoten, of mn Powerjive is in overcurrent geschoten... Gelukkig weinig schade.

    Hopelijk gaat het in Venlo over 3 weken beter, ik heb dr heel erg zin in.
     
  8. 666yeti666

    666yeti666

    Lid geworden:
    22 jul 2004
    Berichten:
    3.872
    Locatie:
    Nijmegen
    het was weer een topdag ! wel heel warm maar ach, het kan altijd slechter
    En een onverwachte 2de plaats in de sportklasse vond ik ook wel leuk natuurlijk

    Organisatie en de lokale club weer bedankt !
    De hamburger smaakte goed. De ijsboer kwam zelfs nog even langs ! En alles liep weer op rolletjes !

    @john, leuk je nog even gesproken te hebben. Ik verwacht natuurlijk wel dat je nu spoedig mee gaat vliegen met de wedstrijden ... ;-)

    Bas
     
  9. wrobijns

    wrobijns

    Lid geworden:
    13 apr 2004
    Berichten:
    3.687
    Locatie:
    Swalmen
    Ja ik heb "geweldig-ge-noten" :p

    Mijn wedstrijdbibbers zijn ook weer weg. Ik had mijn bedenkingen na "crash" Odoorn maar ik durf weer.
    Ik vond het een hele mooie dag en de oogranisatie liep ook weer soepeltjes.
    Het enige wat mij een tikkie dwars zat was dat we RCHelistore niet genoeg in het zonnetje hebben gezet voor het sponsoren van de mooie prijzen van de loterij.

    Bij deze dan alsnog: "Bedankt Jo !!!!"
    Je bent de meest trouwe sponsor van Dutch3D en dat waarderen wij en alle wedstrijdvliegers.
     
  10. Super john

    Super john verslagschrijvers

    Lid geworden:
    24 feb 2005
    Berichten:
    1.710
    Locatie:
    Omg. Utrecht
  11. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Zijn er eigelijk foto's van de prijsuitreiking en van de loterij? Dat maakte de dag compleet.
     
  12. Super john

    Super john verslagschrijvers

    Lid geworden:
    24 feb 2005
    Berichten:
    1.710
    Locatie:
    Omg. Utrecht
    Sorry ik heb ze niet omdat op tijd naar huis ben gegaan.
     
  13. wrobijns

    wrobijns

    Lid geworden:
    13 apr 2004
    Berichten:
    3.687
    Locatie:
    Swalmen
    De foto's liggen bij Tjerk om on-line te zetten.
    Ik denk dat ze vandaag er op staan.
     
  14. Lazerbeak

    Lazerbeak

    Lid geworden:
    2 jan 2005
    Berichten:
    1.284
    Locatie:
    Hengelo (ov)
    Heren,

    Iedereen bedankt voor de prachtige dag zaterdag! We hadden er mooi weer bij en iedereen heeft goed gevlogen! Een paar kleine ongevallen gezien maar niemand met grote schade. (of ik heb zelf meer schade dan het eruit ziet) Een paar nieuwe gezichten erbij dus dat is altijd goed.

    Henry, we hebben een groot aantal Belgische deelnemers die trouw 4 keer per jaar naar Nederland afrijden om mee te kunnen doen. Daarbij komt onze hoofdsponsor RC-Helistore ook uit België dus we stellen ons met liefde coulant op aan onze zuiderburen. Daarbij blijft de Dutch3D een open wedstrijd waarbij ze vanuit Rusland nog mee zouden mogen doen.

    Bedankt John voor de foto's! Jammer dat ik je niet herkende, had graag nog wel een babbeltje willen maken. Maar denk nu achteraf wel te weten welk gezicht achter deze naam hangt.

    Over foto's gesproken! De foto's staan online!!! Dutch 3D - www.dutch3d.org
    Onder het kopje media vind je de foto's van Meerhout 2010! Bedankt Walter voor de foto's!

    Iedereen nogmaals bedankt voor de zeer geslaagde dag, de piloten, bezoekers en natuurlijk alle sponsoren die dit evenement mede mogelijk maken!

    Tot over een aantal weken in Venlo (26-juni)
    Schrijf je op tijd in want het zo wel eens aardig druk kunnen worden door de vele piloten die we verwachten nav de 3DMasters in Venlo een maand later.

    Groenten
    Tjerk ;)
     
  15. B. de Groot

    B. de Groot

    Lid geworden:
    11 jan 2006
    Berichten:
    736
    Locatie:
    Amstelveen
    Het was inderdaad weer een geslaagde dag!
    Leuke foto's ook, vooral van de lotterij :)

    Zijn er nog filmpjes gemaakt toevallig?

    Gr. Bas
     
  16. 666yeti666

    666yeti666

    Lid geworden:
    22 jul 2004
    Berichten:
    3.872
    Locatie:
    Nijmegen
    :D charmant hoor .....


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  17. DaMiGe

    DaMiGe

    Lid geworden:
    8 apr 2008
    Berichten:
    454
    Locatie:
    Reuver
    HAHhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha :D:D:D:D:D:D:D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  18. wrobijns

    wrobijns

    Lid geworden:
    13 apr 2004
    Berichten:
    3.687
    Locatie:
    Swalmen
    Tja als ik van anderen de emotie in de foto wil hebben kan ikzelf niet achter blijven :p

    Maar de ballerina look aka Dr. Evil van Tjerk vind ik ook knap:
    [​IMG]
     
  19. Lazerbeak

    Lazerbeak

    Lid geworden:
    2 jan 2005
    Berichten:
    1.284
    Locatie:
    Hengelo (ov)
    ' Maar ik rook niet! '
     
  20. de oude

    de oude

    Lid geworden:
    9 okt 2009
    Berichten:
    311
    Locatie:
    noord limburg
    aantal deelnemers F3c

    Ik wil hier toch even op reageren ik ben zelf al 27 jaar met model heli s aan het vliegen en het zijn nog steeds de zelfde mensen die zich met deze tak bezig houden en respect mannen.
    Ik denk dat er 2 oorzaken zijn waarom er geen nieuwe aanwas is 1 daarvan is de kosten reken maar eens uit wat een F3c heli kost en bedenk dan ook maar dat je er 2 op de plank moet hebben voor het geval dat en oorzaak 2 is de tijd die er in gestoken moet worden .
    Als ik nu kijk wat er aan jonge vliegers bij is gekomen is dat niet veel maar dat is altijd al zo geweest ik denk dat men deze tak meer moet gaan promoten en wat ik ook veel hoor is dat men lid moet zijn van de KNVVL en vraag me niet waarom maar als ik een vlieger zie die het in de vingers heeft en ik vraag hem waarom hij geen F3c vliegt dan krijg ik dit als een van de oorzaken waarom men het niet doet (ik weet niet of die regel nog geld ).
    En wat een mogelijkheid is om weer eens een E.K naar Nederland te halen ik denk dat je daarmee het F3c gebeuren weer op de bovenste plank krijg.
    Er zal mijn inziens toch wat moeten gebeuren want als joop en kees met pensioen gaan blijft er niet veel meer over denk.
    Maar dan moet er toch iemand op staan om deze kar te trekken maar als ik dan naar ons zelf kijk en het afgelopen weekend het funwedstrijd vliegen weer op de kaart gezet hebben en alleen maar positieve berichten krijg geeft dat veel voldoening en het bestaat weer.
    Gr Arie
     

Deel Deze Pagina