Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo,
sinds kort ben ik terug in het bezit van een DLG...
De vorige (een fling van greatplanes) heb ik zodanig veel gesmeten dat die zowat overal speling begon te krijgen.
Zijn er (buiten de maximum spann) nog andere voorwaarden die voldaan moeten worden om deel te nemen aan de wedstrijden?
En als "beginnertje" moet je met bepaalde zaken rekening houden op zo'n wedstrijd.
M'n "nieuwe" tweedehands DLG is een Highlight sal.
(en zaterdag met die rukwinden voor het eerst gegooid, en ik was gerustgesteld dat ik het nog kon)
verstevig de neus, want die gooi je zo aan gort... en daar waar de staartboom in de romp verdwijnt is het 2e zwakke punt. best dit ook verstevigen.
ps, peter haalde het "ballast" regeltje aan.
maar volgens mij mag je bv ook ballast buiten op het toestel hebben , als dit maar 1 geheel is met het toestel (bv vastgelijmd)
aan de reactie te lezen kan ik dat event maar beter niet missen als ik de komende weekends een paar keer kan gooien en de beste launch-setup kan instellen
zaterdag was het allessinds goed boksen tegen de hevige wind en (door de wind?) ging de dlg bij het opgaan ipv voor mij omhoog schuin achter mij...