De Brik Deelen - contact

Discussie in 'De Modelbouwkroeg' gestart door Tbird2, 13 jun 2018.

  1. Tbird2

    Tbird2

    Lid geworden:
    7 nov 2008
    Berichten:
    715
    Locatie:
    Doesburg
    Even een kroeg vraagje, zijn hier leden die lid zijn van De Brik in Deelen?

    Ik heb een aantal jaar geleden getracht contact op te nemen met de club (via het e-mail op hun site) maar nooit reactie terug ontvangen.
    Niet getreurd, ik ben lid geworden van een andere club.
    Ressent toch is bij hun veld geweest maar kwam niet door de poort (had ik ook niet verwacht, is militair terrein alleen toegankelijk op uitnodiging of met pasje) maar ik hoopte dat er vanaf de poort contact opgenomen kon worden met het veld, echter de portier had geen telefoon nr of andere manier om contact op te nemen,dus.... helaas, onverichte zaken retour naar huis.
    Toch weer geprobeerd contact op te nemen via het mail adres maar na enige herhalingen weer geen reactie.

    Jammer want het is een mooie locatie, vlak bij mijn werk, ik zou mooi na het werk even kunnen vliegen, maar zonder reactie word dat toch een uitdaging.

    Ben benieuwd of hier Brik leden zijn en of het mail adres op de site wellicht niet word gemonitord.
     
  2. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.822
    Locatie:
    Zeewolde
    Yep, zeker leden van de Brik hier ;-)

    Contact mail adres klopt en zou gewoon moeten werken en zou je ook reactie van moeten kunnen krijgen.

    Grt,
    Berto.
     
  3. Henri Kaper

    Henri Kaper verslagschrijvers

    Lid geworden:
    25 nov 2006
    Berichten:
    3.240
    Locatie:
    Den Haag
    Het zou misschien ook nog kunnen dat ze wel gereageerd hebben, maar dat dat in jouw spamfolder terecht kwam?
     
  4. Tbird2

    Tbird2

    Lid geworden:
    7 nov 2008
    Berichten:
    715
    Locatie:
    Doesburg
    Ja had ik ook al aan gedacht, die heb ik binnenstebuiten gekeerd en daar staat niets in.
    Maar om een slechte connectie (spam filter ea) te by-passen heb ik in mijn laatste mail ook geschreven:
    "Mocht u toch gereageerd hebben op voorgaande mails dan gaat er wellicht iets fout in de connectie, in dat geval wil ik u verzoeken mij een SMS of WhatsApp te sturen".
    Maar goed, in mijn spam staat in ieder geval geen berricht.

    Maar ik zie dat er al een Brik lid (neem ik aan) heeft gereageerd dus we gaan de goede kant op!
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2018
  5. Dickie

    Dickie Guest

    http://www.mvcdebrik.nl/

    Hier moet je je melden er is op dit moment een leden stop.

    vlb Deelen is een militaire vliegbases, beperkte toegang en op uitnodiging.
     
  6. Tbird2

    Tbird2

    Lid geworden:
    7 nov 2008
    Berichten:
    715
    Locatie:
    Doesburg
    Yep, heb ik gedaan, meerdere malen naar het mail adres van deze site.
    Militaire vliegbasis ook bekend, maar zonder contact met de club valt er ook geen uitnodiging te regelen (het verbaasde me wel dat de portier geen contact heeft van clubleden op het veld, die me dan wellicht als gast binnen kunnen laten).
    Leden stop staat idd op de site maar dat staat er al zo lang ik kijk, lijkt me geen reden niet terug te mailen of eventueel geintereseerde uit te nodigen voor een bezichtiging en daarna wellicht op een wachtlijst.

    Maar goed, ik heb het gevoel dat de club zeker nog actief is, ik hoop alleen via enige weg contact te kunnen maken met de club om mischien een keer te komen kijken, gewoon uit interesse en wellicht via een wachtlijst in de toekomst lid te kunnen worden.
     
  7. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.822
    Locatie:
    Zeewolde
    De portier heeft zeker niet alle clubleden in een bestand staan, hij weet ook niet wie er op dat moment aan het vliegen is. Hij controleert alleen of de pas geldig is en dan mogen wij er op.
    En dan mag hij je nog niet als gast (zelfs niet onder begeleiding) op die bewuste dag binnen laten, gasten moeten een week van te voren aangemeld worden bij de club die het dan weer doorgeeft aan de defensie die dan wel of geen goedkeuring geeft.
    Daarnaast mag ook niet elk clublid gasten meenemen, er zijn er maar een aantal hier gerechtigd toe.

    Allemaal dus zeer omslachtig en lastig om dat te regelen, mijn vrouw krijg ik geeneens mee het veld op zonder vooraf toestemming aan te vragen (ik zeg dus altijd maar dat ze weer geweigerd is ;-) ).

    Ik zal eens peilen bij de bewuste secretaris, als je mij je naam PB`t dan gooi k eens een balletje op dat er even gereageerd dient te worden, da`s wel zo netjes.
     
  8. Tbird2

    Tbird2

    Lid geworden:
    7 nov 2008
    Berichten:
    715
    Locatie:
    Doesburg
    Zojuist PB gestuurd, bedankt voor je aanbod contact te leggen.

    Het militaire verhaal ken ik, ik neem het de portier niet kwalijk.
    Ik ben 8 jaar beroeps geweest bij de MLD, heb opleiding gehad in Deelen, is dan wel raar als je dan nu niet meer binnen mag, maar ja zo zijn de spelregels, en dat is niet voor niets.
     

Deel Deze Pagina