heimhelicopters
verslagschrijvers
Omdat mijn lieve zoontje van 8 ook graag wil leren sturen met een modelzender en hij een tijdje terug zag dat er nog een paar mooie vleugels op zolder lagen moest het maar eens gebeuren. De vleugels zijn van een uit de early 70's stammend Hegi zwevertje genaamd Kadi. Die heb ik ergens in 1977 vanaf de tekening gemaakt want mijn meester van de 5e klas had em ooit gekocht. Maar in de begin jaren 90 is de romp verwoest. Die moest dus nieuw gemaakt worden.
Daarnaast heb een bijna netzo oud bouwdoosje gekregen van een Hegi Fan. zonder bouwtekening maar wel een bouwbeschrijving en explosie tekeningen. Ik wens me veel suc6....
de eerste bouw fotoos van de kadi: Axel moet! meehelpen en is best trots. Het is wel een beetje schipperen met zijn gevoelens want je kunt hem nog niet alles laten doen. Papa is een eigenwijze want de romp moet wel een beetje recht worden......
Figuurzagen doet papa , Axel kan mooi schuren en vijlen.
voor een moderner tintje:
Copietje van de tekening aan stukken geknipt en zagen maar
okay!!!!!!
de zijkanten
van witte houtlijm trekt balsa krom ,dus platdrukken dat spul. En Uhu hart: Hmmmm, oude tijden in mijn neusgaten.
spelden er dwars door in de tafel lekker makkelijk
de geplette stukjes eraan maken
En dan nu een paar van de Fan
da motorsteun
het bouwdoosje
nog iets meer hout
Volgende keer meer.

Daarnaast heb een bijna netzo oud bouwdoosje gekregen van een Hegi Fan. zonder bouwtekening maar wel een bouwbeschrijving en explosie tekeningen. Ik wens me veel suc6....

de eerste bouw fotoos van de kadi: Axel moet! meehelpen en is best trots. Het is wel een beetje schipperen met zijn gevoelens want je kunt hem nog niet alles laten doen. Papa is een eigenwijze want de romp moet wel een beetje recht worden......

Figuurzagen doet papa , Axel kan mooi schuren en vijlen.

voor een moderner tintje:

Copietje van de tekening aan stukken geknipt en zagen maar

okay!!!!!!

de zijkanten

van witte houtlijm trekt balsa krom ,dus platdrukken dat spul. En Uhu hart: Hmmmm, oude tijden in mijn neusgaten.

spelden er dwars door in de tafel lekker makkelijk

de geplette stukjes eraan maken

En dan nu een paar van de Fan
da motorsteun

het bouwdoosje

nog iets meer hout

Volgende keer meer.
Laatst bewerkt: