demodag offroad rc romulco tijdens TZT-eindrace en kampioensfeest!

flyer_2012_voorzijde_900px.jpg

wij, rrt ( romulco racing team) zijn uitgenodigd om een demo te geven bij een zitmaaier race Dit moet gaan plaats vinden op zaterdag 15 september en dan later in de middag tussen 17.00 en 20.00. Het is in rectum nabij (Rijsen, hellendoorn in die contreien)

elektro en brandstof! hoe meer lawaai hoe beter ;)

ook mijn lrp ding zal er tussen rijden.
als iemand zich geroepen voelt moet hij / zij zeker komen!!
ik weet het zo niet zeker maar ik denk dat de persoon die zijn auto mee neemt zo mee rijden kan!

de exacte tijd zal nog verschijnen in de agenda
Kalender : Romulco RC Modelbouw Shop!, Hollandscheveld

15 september TZT-eindrace en kampioensfeest!
15 september staat alweer de laatste race in de strijd om het Overijssels kampioenschap op het programma. Deze race wordt door het Twents Zitmaaier Team zelf georganiseerd, aansluitend zal hier ook de kampioenshuldiging en het kampioensfeest plaatsvinden. De locatie van de race is terhoogte van de Terhoeksweg 5a te Haarle. De races starten om 15:00 (rijders aanwezig om 14:30), daarnaast is er een randprogramma.

zie de link voor meer info. het zal een mooi feestje worden :D

::: TwentsZitmaaierTeam.nl ::: - nieuws

meneer http://www.modelbouwforum.nl/forums/35441 kan ons er meer over vertellen denk ik

tot zaterdag de 15e!

Even voor de duidelijkheid, ik ben gelinkt in dit verhaal maar ben totaal niet op de hoogte van hoe of wat. Ook regel ik deze demo's niet, maar doet een ander persoon van romulco racing team.

Voor de mensen die wel gaan. Heel veel plezier !!!!

Jammer dat het zo'n eind uit de buurt is voor me, Rustler is net binnen gekomen en is 100% nagekeken.

Mannen en Dames succes en veel plezier :-D Lekker veel herrie en plezier maken, hopen dat het weer ook een beetje mee zit :-D

Ik zou wel willen komen maar is 1uur en 21 min hier vandaan :-(

Ik kan het proberen maar ik ben bang van niet, zou wel super zijn als het kon :-D
Lekker knallen!

Voor degenen die willen komen

Terhoekseweg in Haarle.

N35 Raalte - Nijverdal afslag avonturenpark Hellendoorn, 2e weg links achter het Landal park.

allemaal brandstof auto's. ik had gehoopt dat er nog wat elektrospul tussen zou zijn maar dat zat er voor mij niet in.

wel elektro zwevers en andere elektro vliegtuigen

hier de bandstof auto's, vliegtuigen en maaimachines

Laatst bewerkt door een moderator:
Ging ook als de brandweer, 5 tankjes er achter elkaar door gestookt :D

Mantis was netjes 105 graden, niks mis mee.

Na die tijd koud/warm buffet voor de rijders en voor ons, dus we hadden geen klachten. Nog wat kaartjes uitgedeeld aan andere organisatie's hopen dat we volgend jaar wat vaker uitgenodigd worden voor demo's.

Is zeker voor herhaling vatbaar, wat volgens de organisatie ook zeker gaat gebeuren.

ik zal eens kijken of ik een mooi 2e hands 1/8 op de kop kan tikken, waren die auto's trouwens allemaal 4wd?

Groten deels wel denk.

Mannen en Dames,
volgend jaar ben ik er wel ! Mits we weer worden uitgenodigd :-D

Hopen dat de Castle het dan nog doet, met wheelies over de baan :-)

Back