DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

Discussie in 'Multicopters' gestart door pegasus, 10 mei 2015.

  1. voyager4

    voyager4

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    491
    Locatie:
    Noord Holland
    Geen idee ik gebruik zelf geen nd filters. Als ik op mijn scherm zie dat de belichting niet juist is tik ik op het scherm en past de camera zich aan (weet zo even niet uit mijn hoofd welke instelling hiervoor nodig is). Achteraf bewerk ik de beelden dan nog met Final cut pro dat levert meestal een goed eindresultaat op, beelden die echt niet ok zijn knip ik eruit. En het is idd beter om je filmpje kort te houden en afwisselende beelden te gebruiken. Overigens is mijn P3P incl. extra's te koop :)
     
  2. San

    San

    Lid geworden:
    7 sep 2016
    Berichten:
    26
    Locatie:
    H.I.Ambacht Zuid Holland
    Bedankt voor de tips en ik zal mn vrienden is vragen of ze interesse hebben
     
  3. bzb

    bzb Guest


    het was gezellig! :) mooie upgrade in het verschiet? :)
     
  4. voyager4

    voyager4

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    491
    Locatie:
    Noord Holland
    Nee helaas geen upgrade voorlopig, wellicht ooit nog eens.
     
  5. bzb

    bzb Guest

    ok gewoon wat klaar met vliegen? ik merk met al t gezeur en alle experts in het land dat ik ook nog zelden vlieg, maar houd hem nog wel even want het blijft trekken
     
  6. voyager4

    voyager4

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    491
    Locatie:
    Noord Holland
    je raakt de spijker op z'n kop.
     
  7. Rc21

    Rc21

    Lid geworden:
    1 jul 2010
    Berichten:
    52
    Na veel zoeken en proberen heb ik het probleem gevonden!

    de antenne in de voet van de phantom was stuk en die zorgde voor een slechte verbinding van beeld.

    De antenne vervangen en nu is alles weer netjes!

    Bedankt voor de hulp!
     
  8. voyager4

    voyager4

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    491
    Locatie:
    Noord Holland
    heeft er iemand ervaring met het omzetten van account bij dji? Als het goed is wordt straks mijn P3P verkocht maar ik heb geen idee hoe het werkt met het dji account. Wellicht ook niet nodig?
     
  9. bzb

    bzb Guest

    mijn wrak is verkocht en diegene heeft hem gemaakt en gewoon kunnen koppelen aan zijn account en vliegt weer, ik krijg geen meldingen van dat toestel of logs ofzo
     
  10. bzb

    bzb Guest

    ik denk dat het idee erachter is, de app waarmee het toestel wordt gevlogen, schrijft het toestel de logs naartoe
     
  11. San

    San

    Lid geworden:
    7 sep 2016
    Berichten:
    26
    Locatie:
    H.I.Ambacht Zuid Holland
    Denk je snel even wat te gaan vliegen duurt het 10 minuten voordat mevrouw de vlinder besluit maar niet meer terug te komen
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  12. San

    San

    Lid geworden:
    7 sep 2016
    Berichten:
    26
    Locatie:
    H.I.Ambacht Zuid Holland
    Alweer een aantal dagen geen vliegweer.. jammer.. maar wat fails en crashes achter elkaar geplakt.. geweldige beelden.. helaas voor de vliegers vaak een slechte afloop..
    Fly safe



     
  13. San

    San

    Lid geworden:
    7 sep 2016
    Berichten:
    26
    Locatie:
    H.I.Ambacht Zuid Holland
    Voor wie het leuk vindt.. nog een crash compilatie gemaakt
     
  14. Opa Robert

    Opa Robert

    Lid geworden:
    6 jan 2017
    Berichten:
    86
    Locatie:
    Heteren
    Elke keer wanneer ik mijn P3A opstart krijg ik de melding dat de firmware geupdated moet worden.
    Omdat mijn machine naar mijn mening perfect werkt negeer ik telkens deze mededeling. Ik heb nu de volgende configuratie: App Go-3.1.3. Firmware-1.10.90. RC-1.6.0.
    Op het forum van DJI lees ik nu dat er een nieuwe update beschikbaar is.Het gaat om de versie 1.11.20. dd 6/7/17.
    Uit de reacties krijg ik het gevoel dat je beter deze update NIET moet binnenhalen omdat er weer diverse problemen zijn.
    Het gaat om een aanpassing van de NFZ gebieden; Een door DJI vastgestelde hoogte van 30 meter en een distance van 50 meter en een aanpassing van de ESC-procedure.
    Op de site
    http://forum.dji.com/forum.php?mod=...ra=page=1&filter=typeid&typeid=369&typeid=369
    kun je er meer over lezen.
    Ik blijf de updates negeren zolang mijn P3A het goed doet.
    Opa Robert.
     
  15. Yamahaa

    Yamahaa

    Lid geworden:
    1 feb 2016
    Berichten:
    54
    Locatie:
    Noord-Holland
    Ik haal altijd de updates netjes binnen. En vd week nog gevlogen op 80 meter en LOS afstand denk ik 150 meter met de (dit keer) mavics laatste update. Ik ondervind nog steeds geen enkele hinder what so ever. Ik mag aannemen dat ze geen software inbouwen die voorbij de wetgeving gaan. Dat doen ze iig al jaren netjes. En als het wel de wet is houd ik mij daar graag aan. Mochten ze dat wel doen (voorbij de wet) dan flash ik wel. Succes hoop dat je het vol kan houden je huidige FW te behouden
     
  16. voyager4

    voyager4

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    491
    Locatie:
    Noord Holland
    Ik heb helaas geen phantom meer maar ik lees nog wel regelmatig het dji forum. Wat ik er van begrijp is dat je met de nieuwe update verplicht bent om in te loggen bij Dji. Je hebt dus altijd internet nodig om te vliegen zonder restricties, anders kun je niet verder dan max 30m hoog en 50m ver
     
  17. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.836
    Locatie:
    Nootdorp
    Nee, alleen als je vliegt zonder de app. zijn er die restricties.
    Begrijpelijk ook, want dan ben je aan het blind vliegen.
     
  18. MartijnScheveningen

    MartijnScheveningen

    Lid geworden:
    30 jul 2017
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Scheveningen
    Goedemiddag heren en dames, ik weet niet hoe ik een nieuw onderwerp begin daarom sluit ik maar even onderaan aan. Ik heb sinds kort problemen met mijn P3 pro. Alles (opstarten) gaat goed en in het begin werkt het filmen ook goed. Echter na een tijdje begint het beeld te herladen en dit gaat maar door. Buiten dat het hinderlijk is is er opzich verder prima mee te vliegen. De melding die ik kreeg was:' Mobile device CPU loaded. Related performance will be affected". Telefoon een beetje leeggehaald en sindsdien krijg ik de melding niet meer, echter blijft het beeld wel herladen. Iemand hier ervaring mee of een oplossing voor? Alvast bedankt. groetjes martijn
     
  19. Yamahaa

    Yamahaa

    Lid geworden:
    1 feb 2016
    Berichten:
    54
    Locatie:
    Noord-Holland
    MartijnScheveningen vindt dit leuk.
  20. MartijnScheveningen

    MartijnScheveningen

    Lid geworden:
    30 jul 2017
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Scheveningen
    Bedankt Yamahaa (zelf heb ik een Honda CB1000 R)...... het gekke is dat ik nooit last heb gehad tot de laatste update, denk dat ik of een andere pad moet halen of wachten op een update. Iig fijn je reactie dan weet ik dat ik niet verder hoef te zoeken.

    Houd de glimmende kant boven!!!
     

Deel Deze Pagina