DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

Discussie in 'Multicopters' gestart door pegasus, 10 mei 2015.

  1. Yamahaa

    Yamahaa

    Lid geworden:
    1 feb 2016
    Berichten:
    54
    Locatie:
    Noord-Holland
    Klopt ik had ook nooit deze last. Ik heb gelezen dat het zelfs op de pro voorkomt dus het ligt niet aan je device....het regent klachten over de hele wereld. Persoonlijk verwacht ik een oplossing vanuit DJI omdat het jaren goed gewerkt heeft.

    Honda is top. In ons geval betreft het vn outboard (boten :)
     
  2. MartijnScheveningen

    MartijnScheveningen

    Lid geworden:
    30 jul 2017
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Scheveningen
    nogmaals bedankt, ik zal (helaas) moeten afwachten...... Tenzij iemand weet waar ik de oude software kan vinden, op DJI.com was die iig niet te vinden.

    Ook met je boot de glimmende kant bovenhouden toch??:yes:
     
  3. San

    San

    Lid geworden:
    7 sep 2016
    Berichten:
    26
    Locatie:
    H.I.Ambacht Zuid Holland


    Te veel wind om te vliegen? Wat helaas regelmatig het geval is in Nederland.. dan is dit een uitkomst om toch lekker bezig te zijn.. van de week aangeschaft.. geweldig.. mn phantom 3 adv is nummer 1 maar dit speeltje komt op 2.. laat mn vriendin het maar niet horen haha
     
  4. Opa Robert

    Opa Robert

    Lid geworden:
    6 jan 2017
    Berichten:
    86
    Locatie:
    Heteren
    Het is wel erg stil op het forum.
    Niemand deze zomer een mooie ervaring?
    Opa Robert.
     
  5. voyager4

    voyager4

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    491
    Locatie:
    Noord Holland
    mmmm ik heb niks meer om te vliegen. In mijn omgeving mag niet gevlogen worden i.v.m. CTR de Kooy. :(
     
  6. MartijnScheveningen

    MartijnScheveningen

    Lid geworden:
    30 jul 2017
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Scheveningen
    Effe afwachten tot alles weer werkt, heb wel een update gedaan maar weet niet of het probleem et live meekijken opgelost is....... Sowieso ben ik een mooi weer vlieger... :)
     
  7. Yamahaa

    Yamahaa

    Lid geworden:
    1 feb 2016
    Berichten:
    54
    Locatie:
    Noord-Holland
    Ik heb alleen mijn Mavic nog en heb mijn 3PA verkocht Ik vloog alleen nog met die Mavic. Ik heb nog wel een prachtige hardcase, snelladers enz origineel dji Dus de liefhebber mag me een pb sturen voor een zacht prijsje
     
  8. San

    San

    Lid geworden:
    7 sep 2016
    Berichten:
    26
    Locatie:
    H.I.Ambacht Zuid Holland
  9. Opa Robert

    Opa Robert

    Lid geworden:
    6 jan 2017
    Berichten:
    86
    Locatie:
    Heteren
    Jammer voor jou dat je gestopt bent met het vliegen. Buiten de CTR is er zeker te vliegen, maar dan moet je de auto pakken. Richting Schagen of Wieringenwerf moeten er toch mogelijkheden zijn.
    Je zit dan wel in de TMA van de Kooij doch die heeft een ondergrens van 1500 MSL en daarin mag je dus wel vliegen.
    Opa Robert.
     
  10. Opa Robert

    Opa Robert

    Lid geworden:
    6 jan 2017
    Berichten:
    86
    Locatie:
    Heteren
    Wat bedoel je met live meekijken. Is dat het beeld op de telefoon/tablet/etc. dat zich niet vertoont?
    Opa Robert.
     
  11. Opa Robert

    Opa Robert

    Lid geworden:
    6 jan 2017
    Berichten:
    86
    Locatie:
    Heteren
    Is deze video door SAN gemaakt of is het een DJI versie?
    Als die door SAN is gemaakt dan heb ik lof voor de door SAM geschoten beelden.
    Als DJI de maker is dan heb ik wel wat opmerkingen mbt de bewerking van het geheel.
    Ik mag van een professionele maker verwachten dat de bewerking niet alleen maar bestaat uit zgn "harde overgangen".
    Dat wordt nl erg vermoeiend om naar te kijken.
    Opa Robert.
     
  12. San

    San

    Lid geworden:
    7 sep 2016
    Berichten:
    26
    Locatie:
    H.I.Ambacht Zuid Holland
    Ha Opa.. deze beelden zijn door mij gemaakt.. alleen de beelden van de Zaanse Schans heb ik geleend van iemand anders omdat dat te ver rijden is voor mij.. Kinderdijk, Alphen ad Rijn en ridderkerk is niet ver van mij.. door mij gemonteerd.. DJI logo heb ik er zelf achter geplakt.. vond ik wel grappig.. gefilmd met nd8 naar aanraden van oa jou hier.. ook door jou de shots kort gehouden.. wat zijn nog verbeterpunten?
     
  13. Opa Robert

    Opa Robert

    Lid geworden:
    6 jan 2017
    Berichten:
    86
    Locatie:
    Heteren
    SAN, ik heb je een PB conversatie toegezonden.
    Opa Robert.
     
  14. royroy596

    royroy596

    Lid geworden:
    3 sep 2017
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Utrecht
    Hallo, ik heb zelf ook bij drie motoren van de kleine scheurtjes. Ik heb op internet verschillende verhalen gelezen over afbrekende motoren enz enz. Ik heb zelf nu via AliExpress plaatjes besteld die je er onder kan monteren. Kijken of dit helpt het verder scheuren te stoppen. Hebben jullie het zelf ook opgelost? Zo ja hoe?

    Gr Roy
     
  15. Opa Robert

    Opa Robert

    Lid geworden:
    6 jan 2017
    Berichten:
    86
    Locatie:
    Heteren
    Toen ik begin 2017 mijn drone kocht ontdekte ik ook scheurtjes in drie armen. Ik had nog geen mm gevlogen. Heb direct de verkoper geïnformeerd en kon de drone omruilen voor een onbeschadigde. Teneinde beschadigingen te voorkomen heb ik toen direct zgn. demontabele "propquards" gekocht en geïnstalleerd.
    De plaatjes die jij hebt besteld lijken volgens mij op de bevestigingsstukken die ik nu op de armen heb zitten en waar ik de "quards" telkens op monteer.. Zij geven zeker stevigheid aan het geheel van de motorophanging. Na elke vlucht controleer ik nu steevast of er zich scheurtjes hebben gevormd.
    Als je de drone nieuw hebt gekocht mag je verwachten dat het product aan zekere eisen voldoet. Je kunt de verkoper erop aanspreken, mits je op een veilige en juiste manier bent omgegaan met het product. (wetgeving)
    Opa Robert.
     
  16. royroy596

    royroy596

    Lid geworden:
    3 sep 2017
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Utrecht
    De plaatjes die ik heb besteld zijn de onderstaande. Had eerst kunstof plaatjes had hier niet echt een goed gevoel bij daarom nu deze van aluminium
    De drone die ik heb gekocht was een jong gebruikt model (1 vlieg uur) dus helaas geen garantie. Heb de drone nu zelf een half jaar en kwam er laatst achter. Toen ik hem aanschafte zaten de scheurtjes er nog niet in.
    [​IMG]
     
  17. Opa Robert

    Opa Robert

    Lid geworden:
    6 jan 2017
    Berichten:
    86
    Locatie:
    Heteren
     
  18. Danielson

    Danielson

    Lid geworden:
    14 jan 2008
    Berichten:
    28
    Dag Allemaal,

    Ik heb sinds deze week een DJI Phantom 3 Advanced, wat is het geweldig om hiermee te vliegen!

    Maar ik krijg geregeld tijdens het vliegen de volgende melding: "Compass Error Exit P-GPS Mode" soms is dit een fractie van een seconde en soms blijft deze melding b.v. één minute in beeld en vervolgens spring hij weer terug naar P-GPS.

    Het kalibreren van de kompas heb ik al vaak gedaan en ook op verschillende plekken, maar deze melding blijft terugkomen, ook heb ik de IMU opnieuw gekalibreerd.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Iemand tips? :)
     
  19. Opa Robert

    Opa Robert

    Lid geworden:
    6 jan 2017
    Berichten:
    86
    Locatie:
    Heteren
    Vlieg je in de directe omgeving van staalconstrukties of andere objecten die de werking van het kompas kunnen beïnvloeden?
    Opa Robert.
     
  20. Danielson

    Danielson

    Lid geworden:
    14 jan 2008
    Berichten:
    28
    Nee, ik heb het op diverse locaties getest, vooral in weilanden. Soms heb ik een vlucht waarbij ik de melding niet krijg, maar 75% van de vluchten krijg ik deze melding.

    Heeft iemand idee wat die Yaw Error inhoud?
     

Deel Deze Pagina